9.8.10

teruja rasanya. .


hye. . .




penatnya. .
nak makan pun tak de selera. .




aku dan nad dijemput untuk menghadiri majlis penutupan JKD PENGAJIAN AM
ehhh. . .
bukan aku berdua ja. .
setiap kelas wakil dua orang lah. .
engat kau bagus sangat ke. .
hahaha
ermm. . .
jumpalah budak budak sekolah lain. .
tergugat iman aku seyyhhh. . .
dorang pandai pandai meyhh. .
asek ulang ulang naek stage amek hadiah. .
yang aku ni tercongok je tengok dorang. .
heheheh. . .
tapi seronok tengok budak budak ni naik stage lah. .
takpelah sekola aku dah ada wakil 2 orang okai wat. .




malam ni sangat bosan. .
awal awal dah mengantuk. .
tapi ada cerita P. RAMLEE. .
i like it! ! !
bosan punya bosan last last aku decide
on laptop n berchating dengan kawan kawan. .
aku rasa benda ni ja yang boleh menghilangkan bosan aku. . .


korang jangan salah paham k. .
aku bkn langsung tak stdy n asek taksub dengan internet je tapi aku stdy sudy mesti mengantuk. .
ni pun baru pas wat soalan soalan taun lepas . .
wat bm1. .
gila lah aku ni dah la nak stpm tahun ni. .
tapi nape banyak sangat halangan untuk aku menstudykan diri aku nih. . .
pelik lah. .


maybe korang ada cara camne nak bertahan utk study. .
stay up ke? ?
tak tahan lah mata aku ni. . .


ishhhhh. . . ..
Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess