27.1.11

g u i l t


hye. . siti mbe aku stay umah aku. .
saje la kan dah lama tak borak panjang panjang tu yang ajak dia g umah. .
semalam aku drive kete g kje. .tu yang aku amek dia skali. . 
then malam tu da sampai umah. .

kitorang pon bersih bersih kan diri yang dah tak bape nak wangi ni. . hahaha almaklum lah kan 1 hari kat kedai mana tak bau yang lain tu datang.  kikiki. . 
erm pastu dia pon on9 lah fb dia tu menggunakan laptop yang telah banyak berjasa ngan aku tu. . haha.
tah macam man tbe tbe aku tergerak ati nak bukak acc lee. .
bukak bukak je notification dia ade 15 sedangkan dia lama dah tak on9kan fb dia uh. . 
curiga dalam diri ni pon membuak buak kami berantem. . ahah. . 
ni yang aku tak suka. . kitorang gaduh mesti ade kaitan nagn mende nihhhhhh. . .  

emmm. . .act memang selalu kitorang gaduh pasal mende ni pung. . .tak suka lah. . yang aku nih cepat sangat curiga kat dia. . curiga ni bukan maksud aku tak pecaye kat dia tau. . aku bukan pe, terus terang aku cakap aku lau couple insyaAllah aku ley setia as long as dia takde wat taik ngan aku. .aku nak dia jujur je kudd. . aku tak mintak pape pon. . korang pon nak bf or gf korang jujur kan. . hmm meleweh plak yoww~

act cereteranya camginih. . 
aku start curiga bile aku tgok ntification dia ade cket. . dia dah lame tak bukak kudd. . lau da lame tak bukak mesti lah banyak kan. . time tu dia ngah study. .tak lama dia text aku. . 

lee : baby
aku : yup (mood tak baik nih)
lee : watpe b?
aku : duduk duduk je
lee : haha. . b,siot je cd ngan sudin. .dia cakap i kiut la, comel la. .pehh segan je kene bahan. .
ika : ouh. .i ade bace gak. . ha. . cakap sal fb. . bile u last on9? ?
lee : akhir tahun kud. .
aku : cakap betul betul b jangan tipu i. .
lee : sumpah tak tipu. .
aku : tapi macam baru je u on9. . minggu lepas u ade on9 kan?
mane ade i on9. .
aku : i tanya u betul betul. .
lee : sumpah demi Allah i da lama tak on9. . 
aku : cakap b. . i ley bekorban tak bukak fb nape u takley. .aku jujur r sial. .setia bagai nak rak pun tak guna lau kau cmni. .tak kemana pon. .
(banyak lagi mesejnye malas nak rewind )

 tbe tbe pkataan sial tu ley tepacul dari mulut aku. . .myb dia sentap kudd dgr aku bodo kan dia sume. . emm. .mmg la. . kan tengah mara. . semua pktaan kua maa. .
sori sayang. . tak bemaksud pon nak sialkan awk. . tengah geram mmg la. .u kena paham. . i mintak maaf ea. . lau betul u tak wat. .i trima b. . tapi tolong la jangan tpu i. . 
ermm sayang awak sangat sangat. . muwahhhh. .tanak la gaduh ngan awak pasal fb. . rasa nak remove je fb tu kan.  .bawak masalah! !

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess