7.3.11

lama sudahh . . :)


assalamualaikum 
salam sejahtera
kepada anda semua moga bahagia
di hari yang indah lagi mulia . .
(BERNADA NASYID)
aishhhh lebey pulokk kan. .

hey hey hey . .
i'm coming dear . .
lama dah tak update belog nih . .

emm . .
tibe tbe plak terasa nak post entry . .
actually aku dah benti keje dah . .
dah sebulan lebih aku dduk umah je . .
makan tdo makan tdo . .
HAHA!

booohsan tahu . .

arini macam hari hari biasa gak duduk umah je . .
bangun tido pon dah tengah hari kan nak bejalan pon susah .
ala lagipon nak bejalan mana je .
 bukan ada membe pon . 

haa tengah duduk duduk nih aku teringat kat benda nih
fuhhhh!! 
mmg TERBAEK lah weyhh . .
ni frenc fries perisa black pepper . .

tapi lain sikit lah dengan apa yang aku beli . 
aku rasa yang aku beli tu lagi sedaap kodd. .
hahah

sabtu lepas lah . .
aku kua ngan lee . .
lepas karoke tatau nak g mana . .
g beli asam asam then aku nak makan jagung kukus. .
dia nak french fries. . 
so ,
beli lah . .
 aku try lah rasa  . .
macam sedap 
sekali rasa aku terus amek kentang tu pada dia. .
pehhhh mmg sedap doe.. 

nyesal lak aku beli nih haa


dah macam budak budak makan pon nak berebut . .
pastu beli nih plak. . 

nih kan . .
mmg wajib aku beli kalau g mall tahuuu!

pastu kitorang baleklahhh . .
rasa lapa. .
aku ajak dia g makan kat warung je. . 
warong mana lagi . .
'wrong sham ' lahh . .
warong febred jugak lah ni kan . .
haaa.  .
sampai je situ ,
tengok tengok je susu kat jagung aku dah tumpah kena kat kentang tadi . .
banjirr wooo 
 haa padan muka. .
lee lah tu kedekk sangat . .
dia tak kasi aku makan . .
dia ikat mati plastik tu patu dia tak bagi aku pegang . .
padan muka . 
hahahha
tapi tak kena banyak lah. . 
maseh boley makan lagi . .
kat warong tu aku ode ni

mee bandung
erm tak sedap sangad pon . 
tapi boley lah dah lapar kan . 
HAHAH!

hahahha
dah lah . .
merepek je kan.  .
tapi kan ni belog aku . .
aku punya suka lah nak post apa. . 
ye tak ye tak  ? ?
hahah
 oke.. .
jumpa lagi yaw. .
babay!






Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess