16.3.11

ouchhh ! awesome !


heyy all !

baek ? sehad ? pe kabo ?
haikkk tiba tiba je kan . haha
penat nih . penat kenapa ? 
sabar sabar ni yang aku nak cecite nih . 
penat buat header tu lah . siap trus je upload . hahha . .
nice what ? strawberry gituh . awww !

entah kenapa mengapa dan bagaimana tiba tiba aku rasa macam dah bosan je dengan header yang lama tu . haha padahal gambar aku sendirik . tu yang aku duduk temenung jap . 
temenung kenapa pulak ? ramai yang tanya . chehh ! cam yek yek je . 
temenung memikirkan header apa yang aku nak design . hahaha . kan ?

so . 
satu idea lalu dah kat kepala hotak aku . 
memandangkan aku punya backgroud tu ada strawberry kecik kecik comel tu . aku pon carik gamba kat google yang ada strawberry . tu yang aku jumpa . 
cantek tak  ? cantek kan ? puji lah sikedd . penat aku buat . hahah takdelah gurau je . 
haaa . .
then, time tu aku piker nak tulis apa plak . hahaha . pelek pelek je kan aku nih . 
entah apa yang aku merepek malam malam . 
bosan katanya . huhhh . ! 
keejap je kod aku buadd . dalam 1jam gtuh . eh, lama lah . hahah . 
actually aku nak post benda laen tadi . 
aku nak sambung ceciter pasal bekas balak aku dengan barang barang yang dorang penah bagi . tapi takpelah . next tyme je . takpe kan ? haaha  . belog aku maa . suka haty aku lah nyett ! kena  kau kena . hehe .

amacam ? cantek tak weh ? 
hahah asek tanya je chek keah ni . eah keah membe aku . tesedak dia tengah melantak ! haha tak pasal pasal pulak kan . 
oke . siap segala galanya . 
bila bila free aku post lagi okai . 
 aku tengah menunggu balak aku tak mesej mesej nih . haha
haaa . before i forget . 
aku nak pesan nih . 
belog ni aku punya . 
hasel tulisan . idea . buah pikeran aku . 
no copy or cut teross and paste oke . 
ada PAHAM kamu ? 

 . BELOG aku GAYA aku HIDOP aku . 

babayy !



Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess