31.5.11

diganggu kekasih lama####


بسم الله الرحمن الرحيم
hye peeps[!] heppy malam sumorang . entry pendek*tipo*tengok tittle haku . tak boleh blahh kan . memang itu hakikatnya . hahha . 
oke macamginih .
semalam . pagi dalam pukul 12.30am, si Amy exboy haku nih pegi mesej haku pagi pagi buta . yang haku ni bukan nak layan . dia memang selalu kacau haku oke . heyy pliss lah kita dah divorced oke . tak puas lagi sakedkan hati haku[?] nak hape lagi awak haa[?] kita bukan baru divorced oke . dah dekat 3 tahun dahh . kenapa maseh nak carik haku[?]

haku tak suka[?]memang . memang haku tak suka . 
tadi malam macam nih . haku tengah dok mesej mesej dengan Lee tiba-2, mamat tuh muncul . dia text haku . 

Amy : Assalamualikum . hye ada orang tak kat sana . .
Aku : Waalaikumsalam . ada ni . kenapa . .*tangan gatal walaupun tau benda tu salah
Amy : Ingatkan takde orang . kenal lagi tak orang kat sini . . .
Aku : Kenal je . Reti kau mesej siang . Dah pagi kodd . mesej limited oke . 
Amy : Sorry ganggu . oke, salam
Aku : *berdiam diri tak reply dahh
huhhh [!]
haku diam je tak cakap dengan Lee pon yang haku reply mesej dia . padalah haku dah tau yang Lee cukup pantang aku layan ex haku . .
tak lama tu ada lagi masuk mesej kat maxis haku . . tetetttt tetetttt . *tipo,nset haku silent
Amy : Ika . . 
Aku : (tak reply mesj dia)

so, haku pon teruskan mesej haku dengan Lee macam biasa . Line celcom malam tadi and malam nih macam tahekkk oke . nak kena check baki baru delivered . *hangen
tengah mesej mesej haku tetido . haku sedar pukul 6am ada mesej Amy

Sepinya tanpa awak . sunyi nya tak dengar suara awak . rindunya tak nampak awak . bosannya tak mesej awak . kenapa diri aku tak tenang kalau fikirkan awak . adakah saya pernah buadd silap kat awak . pernah ke saya sakeddkan hati awak . sekiranya ada maafkan saya ye . awak dah berubah sekarang tak macam dulu saya kenal . awak terbaik untuk saya . awak penyayang, manja, tak pernah nak marah-2 saya . tapi, tu kenangan paling manis bagi saya . kalau hidup ni boleh ulang balik, saya nak jaga awakk baek-2 . tapi takdir dah tentukan kita berpisah bukan bermakna kita tak boleh berkawan . awak ingatkan saya kenangan kita bersama dulu . Tuhan je yang tahu betapa saya rindukan awak . saya akan tunggu kehadiran awak dalam hidup saya . . . .


heyyy . watdehell ayat kau kan . haku dengan mata tak boleh nak bukak tetap gagahkan diri nak baca jugak . lepas je haku baca mesej tu, haku terdiam and automatik aku teringat kat Lee . aku pon teruss mesej Lee . 
aku cakap lah yang aku sayang dia sorang je . mesti dia pelik kan haku mesej dia tiba-2 cakap benda tuu . 
bukan apa haku takodd haku terover feeling dengan mesej Amy yang entah pape tuu . 

dah petang tu Lee mesej . aku pon cakap lah teruss . and teruss dia marahh . memang patot pon aku kena marah . kenapa tangan haku gatal nak balas mesej dia . sebagai tanda maaf, aku ajak dia keluar makan . oke je mula-2 . tapi muka dia tak macam selalu . haku pegi makan dengan dia dah macam orang bisu oke . dua-2 senyap je . tak sampai 20 perkataan kodd dalam masa 1 jam . haahaa . beby beby, sorrrryy k sayang . i ngaku i salah . .T____________T

pastu balik . sumpah aku tak dapat langsung sentuh or tersentuh tangan or anggota badan dia . ouhhh rindunya sayang . . . dah lama-2 tu aku pon dah naek bosan asek tengok enset sendirik je . 
malam nih baru aku usaha nak pujuk dia . harap-2 dia oke . susah nak pujuk dia nih . ishhhh ngengade haha nasebb i sayang u b . sayang sangat sangat taukkkk[!]

okelahh . dah malam dah pon . ouhh noo, dah pagi . kasik haku stop entry nih k . kang ada yang muntah baca entry haku panjang sangadd . papepon haku nak pujuk dia nihh . 

kbai . . .

Muhammad Fazlee Shyahmi, i datang nih nak pujuk awak . cepat-2 elok k . jangan nak mengade pulak nak majuk lama-2 . babab nanti . .

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess