23.5.11

tak terkata dek kata kata


بسم الله الرحمن الرحيم

heyy peep! pagi ni sangad sangad membosankan oke ! macam biasa lah kan aku sorang sorang kat rumah nih . kalau ikodkan hati memang aku malas nak bukak lappy nih . tapi disebabkan si yamna ni nak datang . tu yang aku bukak . dia datang sebab nak amek slip interview medsi dia tu lahh . bukan aku nak tunjuk aku ada lappy . haha . aku tolong cek kan temuduga dia aritu sebab dia suruh . broadband dia tak bayar so kena potong . haha aku punya streamyx pon aritu kena jugak sebab abang aku tak bayar . kesian kan tapi satu hari je pastu abang aku p bayar lah . hahah

oke aku tengah tunggu yamna ni kan . tu yang aku post entry yang tak apa apa ni . tajuk atas tu pon takde kena mengena . tibe tibe kat kepala otak aku lalu ayat tu . tu yang aku mention untuk title post aku yang nih . mengarot kan ? ade aku kesyyyaahhh ? haha

dua tiga harini aku rasa macam tak sedapp je . aku tak tau kenapa . maybe sebab aku tak dapat interview tu . aku dok pikir je ari ari kenapa aku tak dapat ? sedihh lahh . aku rasa muram je sejak result tu keluar . 

ahhh persetankan tu semua . yang penting aku tahu aku ada lagi peluang nak berjaya . tapi UKM tu universiti idaman aku . T___________T

mungkin rezeki aku bukan menjadi seorang guru . ouhhh sedihh sangad . 

kisah lain pulak oke . 

sabtu lepas aku pegi keluar ngedate sama itu boyfriend aku . janji keluar pukul 12 . tapi last last keluar pukul 2.30pm . haaaaaaaaaaaaah ! tak ke hangin aku kan . 
sabtu lepas tengok dua movie sekali oke . hahah . mula mula macam dah tak jadi sebab hujan tu macam tanak benti je kan . aku dah siap siap dah pon tinggal gerak je . yang si lee dah kat pt raja lagi beteduh . hahah padanmukakau . pastu mesej mesej dia p makan dulu, aku pon makan kat rumah . agaklah wehhh dah pukul 2 . aku dah malas je . dia pon macam dah malas je kan . apa lagi aku pon konon konon merajuk . kihkihkih . so,hujan reda je terus gerak . . 

sampai sana terus tengok tikedd wayang . so, beli yang 3.30pm . tengok NUR KASIH . bestt bro . bestt bro . hahaha . rugi sape yang tak tengok . . lepas beli tiked aku pon pegi karoke . then masok wayang . kua wayang baru kul 5 . tengok THE PRIEST pulak . hahah . tak ke gila  sehari tengok 2 movie . mula mula nak tengok PIRATE of the CARIBBEAN tapi dah start cte nya . .so, tengok cite tu jelah . 

keluar wayang terus balik sebab dah magrib . naseb mak abah aku tak bising balik lambat . hahaha . apa yang penting aku happy gila aritu . asek ketawa je tak ingat . .i love u b . 
oke dah lahh . aku penat , panas nih . belom mandi hahaha
gamba takde kena mengena . ^^
kbai . 

mood : skype dengan my sayanggg

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess