5.7.11

engkau hadooo ?


hye hye hye .
amboiii suka nampak . hari hari nak update . engkau hadoo ?
belog aku kan . tak suka tutup . takpon unfollow je senang sikedd . emosi pulakk kau . hahaha

abang...abang...abang sebenarnya......(style mamat khalid)
bukan abang, ini dia akak kawasan . hahaha . run of topic . sorryy .
aku baru sampai rumah . merayap je kan aku malam-malam . merayap ngan anak teruna orang pulak tuu . hahah
mana ada !
aku pegi makan je . tak jauh pon . dia yang jauh sebab kena amek aku baru pegii .

aku keluar tadi pon dah pukul 9 lebih . laporrr . tu yang ajak dia pegi makan . hahah . kebulooo . macam kat rumah takde makanan . dah aku miss juvana minggu ni . nasebb tonton ada kan .
tak lama pon kua makan . 10.30 balek dahh .

apa yang aku nak share kat belog ni sebab aku happy gila malam nii .
aku rasa macam aku sorang je yang cakap dia cuma gelakkan je . apa tak nya ada je benda aku nak cerita kat dia . padahal baru seminggu tak jumpa . belum sampai seminggu pon sebab Rabu lepas kitorang keluar . engkau hadoo ? haha

and satu lagi kalau aku makan dengan dia mesti aku makan tak habess even aku laporr nak mampos . hahha . aku taktau kenapa . dia cakap sebab mulut aku tak benti-benti nak cakap tu yang tak habess . hahaha maybe . tapi ada member aku cakap aku control-control depan boyfren time makan . heyyy, no lahh . aku rasa aku kalau jumpa dia tu rasa macam hilang selera makan . macam nak tatap muka dia je . auwwww ! haah #sentapmaknakkk


okelah aku malas nak cakap banyak . nak tungu dia call niiii .
kbhai
Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess