8.1.11

bercuti . berdating . berchanda .




ahah. . .
semalam kan kan kan. .
semalam aku cuti keje. .
yelah lee balik. .
saat minit jam hari minggu bulan n taun yang kitorang nanti natikan. .
keluarlah. . .
ahah! ! !
best banget deyh. . .
tapi kan hujan lah. . .
sejuk semacam je. . .
nasib lee ada untuk dipeluk. .
hahahahahah
(jangan lbey2)
eh suka aku lah blog aku kan. . .
erm semalam g so (square one). .
g tengok 'TRON LEGACY'
tah cte apa tah tak paham. .
hahahahah
g karok mkn then dolan dolan lah. .
hahahahah
puasa jugak lah semalam. . .
heheheh. .
2mggu tak jumpa biasalah kan kan kan. . .
keluar punya keluar,
aku yang amek dia semalam kat pt raja. . .
moto dia roadtax mati lah pulak. . .
hahaha
motop dia tinggal kat kedai. . .
semua orang kat kdai ni dah tau bf aku yang mana. . .
segan lah. . .
bukan segan apa,
cuma bengang nanti dorang saiko saiko je. .
ahaha. .
lagi 1 ni aku tak puas ati ngan fatin,
mbe kje aku. .
ade dia g ckp ngan bos aku (kecik) yang badan lee tu tuff (eh macam salah je eja)
hahah
lantak lah. . .
ha abes pagi tadi lee kena bahankan. .
addoooyyy. .
geramnya lah aii. . .
actually aku cakap ngan fatin badan lee cam sedap sedap i mean chubby lah kuddd. . .
tapi fatin salah cakap. . .
dah kecik gelakkan aku. .
kuaja tol. .
chooooiiiiii

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess