12.1.11

upu upu



apeke susah sangat nak fill form upu ni ha. . .
ya Allah nasib lah ni masa depan aku. .
pastu isi bnda ni mesti kena tengah tengah malam. . .
yelah kan siang line bz. . .
bape ramai student yang nak mohon tol tak. . .
aku isi dari semalam tak siap siap. . .
lama nya kat pilih uni tu lah. . .
dah la banyak. .
tatau nak pilih apa. . .
tadi aku ingat nak kemas kini. .
rupanya semalam yang aku isi tu,
tak tekan butang sah dan hantar. .
ape ke sengal lah sangat awak ni ika. .
hahahha
aku tunggu line oke smpai tetido tdo. . .
aku sdar pkul 2 tu trus aku isi. .
isi punya isi sambil ym ngan kaceng. . .
ade ke dia kate aku punya maklumat takde dalam rekod. . .
aku dah takud je. . .
patu kaceng isikan. . .
rupa rupanya aku tak isi bhgian ujian medsi tu. . .
hahahaha
penat tau. . .
bley mengong isi mende ni. . .
heyyy. . ..
skg smua dah sttle. . .
tunggu fasa 2 je nanti okai. . .
dah malam sangat ni. . .
mau 3g sama itu lee. .
hahaha
daaaa. . .
eh jap kepada mbe mbe yang lom isi upu tu,.
korang jangan jadi gila macam aku tau.. .
gara gara isi upu ni ha jadinya. . .
daaa. .
morning. . .
have a sweet dream. .
zzzzzzzz

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess