30.1.11

comeback AGAIN


heyy dear readers . .
tau apa yang aku maksudkan ngan 'comeback again' tuh ? ?
haaa. .
hujan dan banjir lah yang aku maksudkan. .
takde kne mgena. . .
kan? ?
takpe. .
saje bosan tu yang nak post entriiii nih. .

ermm. .
kalau dah ujan tuh paham paham suda lah kan. .
nak bergerak memang susa. .
pasal transport? ?
ouuuppzzzz! !
itu bukan masalahnya.. .
aku ni tak brape brani drive time time ujan lebat. . 
takudddd yoww. ..
banyak risiko. .
aikkkk. . .
tbe tbe risiko pe kesss nih? ?


ujan lah weh. . .
stay kat rumah jelah. . .
nak kua tadi tapi tak jadi sebab ujan lah. . .
lagi pon tido lagi bessshhhhhh kan. . .
haaa tido jelah kau eika time time tak kje nih. . .
munceeettt nanti sape susa? ? ?
(aghh ade wa kesah?)
janji aku dapat menikmati keenakan tido tuh. . .
bhahahahah
senonoh sangat pangai kau tuhhhh. . 
bluwwwweeeekkkkk
tade orang masuk minang nanti. . .
(aikkk macam kenal je ayat tuhh)
ayat mak aku tuh wehhhh. . .
selalu sangat dah aku dengar dialog tuh either ditujukan untuk aku atau akak aku. . 
hahahha
same je kau bedua! ! 

okai. . 
kite kembali ke segmen sebelum nya. .
(alamak dah macam rancangan masak masak lah plak kan)

nih haa. .
biasa lah derrr nak raye cinokk nih mesti lah ujan je. .
parit kat sini dah nak penuh derr airnya. . .
sape nak jawab sekarang? ? ?
haaa haaa jangan salahkan ibu yang mengandung plak. . 
salahkan lakik dia yang buat tuhhh. . .
bhahahhaha


oiii oiiii. . .
ape kau mepek nih peah woi. . .

peahh? ? ?
macam aku kenal. . .
hahahha

ujan ujan ujan dan ujan. . 
dah 3 ari tak benti. . 
kan? ? ?
kenapa? ? 
jangan tanya saya. . 
bukan saya yang turunkan hujan. . 
tu semua kuasa Allah swt. .

bukan pe. .
aku terima segala kemungkinan yang terjadi
(skema abessss yow)
dulu umah aku dak sekitar kawasan johor nih dah pernah dilanda banjir besar sehingga diisytiharkan darurat
aikkk dah macam karam singh walia melaporkan dari tv3. . 
bhahahaha
yelah. . .
sebab banjir tu jugak lah aku ngan jiran jiran yang lain kena campak kat pusat pemindahan banjir
(kat sekola agama sbelah kampung aku nih je)


nih nih. . 
salah satu tabiat orang orang kat malaysia nih. .
korang tengok sendrik k. .
macam mana lah tak lemas kan. . .
budak budak dibiarkan main air banjir banjir cmnih. .
lau lemas mak bapak sebok nak nages nages. . .
sebelum lemas tak plak dia sebok nak jage anak anak dorang. .
ape laaaaaa. .
melayu mudah lupa :)
(bak kate datuk sri dr mahathir)
hahahah aku pon melayu bhaii. . .


yang nih plak nih. . .
lau dah macam nih gaya nye sape nak jawab nih? ? ?
matilahnoxxxx. . .

kesian kan? ?
kesian je? ?
tolong lahhhhh. . .
bley bley tolong tengokkkk jerrr. . .
bhahahahha

memang memang memang dan memang
(banyak nye memang bhahaha)
tak dinafikan lau banjir nih
banyak harta benda 
 seperti ayam itik 
kambing lembu dan tak lupa juga kepada kucing kucing dan semut semut yang tak dapat nak selamatkan diri korang
mati lemas. . 
hahahaha
tu semua sebab apa? ? ?
sebab korang tak gheeetiii berenang. . 
bhahaha
matilahnakkk. . . 

merepek merepek dan terus merepek. . 
tapi tapi. . 
time aku kena campak kat pusat pemindahan banjir tuh kannnn. . .
seronok gak tido ramai ramai tuh. . 
makan ramai ramai. . 
bhahaha
main lari lari kat sekola lama aku. . 
almaklum saje lah kan dah bape taun tinggalkan sekolah tu. . 
last aku sekolah tahun bape eak. . .
time tu aku amek darjah khas. . .
(sape sape yang berminat sila isi form ye)
isi form ape peah woi. . .
isi form jadi bini korang lah. . .
kan aku dah ade sijil darjah khas. . 
hahahha
tanak tanak. . .
aku dah ade bf. . .
i mean my beloved future husband. . .
ngeh ngeh. . .

dah la. . 
merepek je. . .
kan nak stolyy mollyyy pasal ujan ngan banjir tadi. . .
nahhh amek kau lau aku dah dapat taip. . .
ape yang lalu lalang kat keliling kepala aku tu lah yang aku tulis even benda mengarootttsss sekalipong. . .
hahahahaa

takpe. . .
bak kate david teo
:dimana ade kemahuan disitu ade highway. . .hahahha
ape kena mengena tah. . 

dah dah. . 
baik aku stop kan entriiiiiiii nih sekarang gak. . .
lau tak tah ape ape semua aku nak tulis. . .

babayyyyy! ! ! 



Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess