29.1.11

terpikir ^-^


heyy all. . 

tibe tibe lak terasa cam nak update blog nih. . .
padahal baru je update tadi. . .

aku tbe tbe cam berangan nak duduk umah banglo. . .
hahahaha
yeahhh! ! 
one day nanti sape tau kan. . . 
tah macam mana eak. .
yela aku pon dibesarkan dalam rumah yang sederhana. . 
tapi aku bersyukur sangat sangat walaupun hidup aku sederhana tapi family aku alhamdulillah bahagia then penuh ngan kaseh sayang. . .

aku teringin nakduduk umah yang mewah cmnihhhhh

bhahahah. . .
berangan yow.. .
ahhh. . .
korang nak cakap apa kau cakap lah. . 
semua benda nih tak mustahil kan. . .
mana tau satu hari nanti aku dapat kerja yang bagus. . .
aku dapat beli umah besar cmnih.. .
heheheheh

aku nak bawak family aku duduk cni. . .
mesti best kan.. .
aku nak umah aku tu kaya ngan kaseh sayang dan harta benda tu semestinya tol tak. . hahahah

other than that. .
aku teringin gak nak kai kereta yang mewah mewah. . . 
yelah. . 
tapi alhamdulillah. . .
kereta kereta yang ade kat umah aku sekarang kereta ni je.. . 

TOYOTA COROLLA GL

  PROTON WAJA

PROTON SATRIA NEO

erm. . .
wat mase sekarang nih. . 
nih jelah yang family aku mampu bagi. . 
tapi aku bersyukur sangat sangat sebab kereta kereta nih semua banyak dah berjasa ngan family aku dan aku.. . 
kereta kereta nih jugak lah yang dah anta aku pegi sekola if ujan. . 
lau tak ujan aku naik motor je. . 
lebih cepat sampai kan. . ahahaha
dan. . 
kereta kereta nih jygak lah yang dah aku bawak g keje. . 
malas dah nak naik moto. . 
bukan belagak yow. . .
saje nak tuka selera . . 
jangan mara yow. . 
hahaha

aku nak kereta nih ha. . . 
tengok nih cepat. .  .

BMW Z9

hahahah. . .
tinggi tak angan angan aku. . 
takpe. . .
sape tau aku dapat kan. . 
lau aku beli nih pon untuk aku ngan hubby aku jew.. .
dah ade anak anak mana ley naik kete nih. . 
kang ade anak aku terjun keluar. . 
matilahnak! ! !
hahaha

lau dah ade anak anak aku nak kereta nih je. . .

TOYOTA ALPHARD

haaaa. . .
nih dia keretanye. . .
memang aku minat gila doww.. .
lagi lagi kale putih. . 
pehhh terangkat seyhhh. . bhahahha. . 
ni untuk kereta kereta orang yang dah befamily je. . 
mewah kan kereta nih. . 
tapi nanti time time aku dah keje mesti kete nih tak dipandang kan. .  .
takpe. . 
yang penting nih kete idaman aku. . .

acctually aku memang minat kete kete toyota nih. . 
tak kiira lah toyota apa apa. . 
memang aku minat. . 
tapi mahal kan.. 
ala. . 
kat umah aku dah ade 1 dah. . .
tapi lama punya lah[. . 
poonnn boleyy . . 
tak gtu? ??

wahhhh. . 
korang semua doakan lah aku yekkkk. . .
~amin~ 
jangan gelakkan aku plak yow. . 
korang sendirik pon mesti ade benda yang korang idam idamkan . . 
ada betolll? ? ?





Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess