21.3.11

cinta dalam haty . lepleplep


heyheyhoyyy . . !
sehad awak ?
aku sehad je nih tu yang dapat post entry tuh . tanya kau ? tak eah ? haha . 
biasalah kan . bosan punya pasal tu yang aku bukak blog nih . kalau tak memang dah besawang blog aku nih . hahaha . kan ?
sabtu lepas abang membe aku kawen . kat parit nipah tu . tak jauh pon . 15 minet kalau naek moto . haha rompett woo~
awal aku dah gerak sana . sampai pt raja aku amek nad kat tempat keje dia . dia rehad sejam tu yang dia ikod tu . sampai rumah membe aku tu tiba tiba hujan pulak . aku pon selamatkan dulu helmed aku . kan ? helmed murah je kod tapi kalau basah dah tak selesa nak pakai kan ? so aku belari lari dalam ujan mao selamat itu helmed daa . lepak lepak sana sampai pukul 3 lepas penganten tu besandeng aku pon gerak anta nad then lepak kedai kechik sambel sambel tunggu lee . nak jumpa katanya . tunggu dalam 15 minet kod dia pun sampai . gerak teruss pigi kfc sebelah tu . tak lama pon jumpa . pukul 6 balek . lee amek nset aku nak tengok gamba . boley aku lupa nak delete gamba ex aku yang aku amek baru baru nih . siap ada kad yang aku buadd . ada diari aku yang aku tulis leplep kat ex aku dulu . apakehe kau eika . memang lah orang tu hangen . tak lama tu pon aku ajak balek . dia menonong je tinggal aku . laju pulak tu jalannya . yang si sewel ni pon ingat dia oke . aku biarin aja . aku tak sampai kedai kechik lagi dia dah kat moto nak balek . tengok aku pon tak . muka nak masam je . patu si keah ngan faten pon tanya aku kenapa ngan lee muka masam je . aku cakap lah takde pape sebab memang aku tak tau dia kenapa . aku cakap lee oke je . aku pon balek jugak . atas moto tu sementara tunggu trafficlight aku tengok lah gambar kat nset aku tu balek . aku nak tengok lah gamba apa yang dia tengok sampai dia jadi camgituh . ***
hmm patotttt . bodo kau kan eika . sampai rumah je aku mesej dia cakap dah sampai . aku tanya dia kenapa . dia cakap takde pape . aku cakap lah mesti pasal gambar . then aku kuakan lah taktik taktik nak memujuk nih . tak berapa lah sangad pandainya kan . takpe i'll try . mesej mesej dia cakap dia oke . sambung mesej malam . oke . 
malam tu aku kua ngan mak, akak n adek aku pigi banda . nset sony aku adek aku pinjam dengan simkad sekali dia bawak pegi banda . dah sampai mana tah bru aku pasan yang nset nokia tetinggal atas meja dalam bilik . memang sengal lah . dua dua nset takde pada aku aku rasa bosan yang amadd taukk ! kalau nset tu ada  pada aku even takde orang mesej pon aku tak bosan sebab dapat picit picit dapat tengok gamba pon oke . boley plak dua dua aku tinggal . tak keruan hidop aku . lambat pulak tu . balek mall pigi makan pulak . risaw je aku dengan lee tengah toucing . aloohaaa sayang . sorry oke . dah balek tu cepat cepat aku mesej . 
tak oke lagi pon dia tapi aku buad buad macam biasa lah . lama lama oke jugak . 
*
*
ermm . lupakan sejenak pasal tu .  mengikod perancangan yang aku buad sabtu lepas, nak ikod mak aku pigi penganten rumah sepupu aku ahad tuh . alahhh sebelah kampung je kodd . tapi malam minggu tuh nad mesej aku tanya esok nak pigi banda tak  . pukul 8 dia mesej . 12 baru aku reply sebab tetinggal nset tu lah . aku pon on saje . rancang rancang nak pigi petang ngan faten sume . tapi lee balek jb petang . tu yang kena gerak awal . faten tak pegi tuka ngan awi . 11.3o dorang sampai rumah aku .terus gerak sebab aku dah siap . biasanya dorang kena tunggu aku sebab aku ni memang lambat . dorang dah kat depan rumah aku baru nak mandi . hahaha . tak shenonohhh pangai kan . ;)
lee gerak sorang . sampai sampai SguareOne je terus ke tandasss haha . pompan kan ! imej harusss dijaga . then pegi beli tiked wayang . 
'hikayat MERONG MAHAWANGSA'
terbaekkk ! best gila citer nih . wayang ada pukul 12.3o tapi lee tak sampai lagi aku pon amek yang 2.3o . beli 4 je tak tau pulak yang si awi ni nak ajak balak dia . dah nad duduk sorang . membazir dah rm1o . pas beli tiked kami ke karoke . layan merong tu best siodd . tak tipu . dah macam citer omputehh . HAHA ! terlebihh kau . kua SO gerimis pulak . redah jelah . nak makan kat warong sham . tutup pulak . apa lagi, uturn jelah . padahal depan warung sham je, uturn abeshh jauh . makan lah kat warung abeyy kelate tu . jambu jambu mukanya . hahah . aiicchhh lee kat sebelah pon kau sempat jeling jeling kan . jahadd . haha . makan makan dan makan patu balek . redah hujan lagi . tangan aku dah gegel dah sampai tak boley nak bawak . aku nak benti je tapi tengok dah petang aku redah jelah . dorang jalan dulu . tapi aku sampai dulu . hukhukhuk . sejuk amedd taukk ! dah lama tak bawak moto tyme tyme hujan . balek aku teruuss mandy n sampai skrg tak mandi mandi lagi . selekehhh . tapi tapi tak bau oke . panday je kau . 

dah . abeshh kod citernya . hahha penat . lenguh kaki aku . 
lapar pulak tu tak makan dari pagi . penat mak aku goreng mee . sory mak . sat g orang makan ea . hukhukhuk . 
tajuk kau takde kena mengena ngan apa yang kau bebel eika oiiii . kesah aku ? HAHA
babay !


Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess