4.4.11

aku ke ?


heyyyooo . !
kembali lagi anda dalam segmen memalot bersama eika yahh . haa . lama dah aku tak membebel kat blog nih . tak sempat doehh . layan pakwe je . haha . korang pe citer ? ceeciter ceeciter lah siked . sehadd semua ? baek baek je kan ? harap harap begitu ye anak anak ku sekaliann . bukan hape, aku ada masalah siked lah kat rumah nih . hukhukhuk ! ! . takley nak mention kat sini . bahaya koddd . 
haaa tadi aku jalan jalan kat facebook membe aku nih . belek punya belek aku ingat mende . aku pon baca . korang baca tau . manalah tau sama ngan korang ke kan . tapi benda nii actually tentang diri aku yang serba kekurangan nih . echehh ! merendahh diri pulak dia . tapi serius aku cakap apa yang tertulis kat situ banyak persamaan dengan aku . oke .
 lets our begin . 
tarraaaa . . 

  • firstly, dikatakan aku ni sebagai seorang yang SANGAD SUKA BERKOMUNIKASI DENGAN PASANGAN . benda nih absolutely sesuaiii dengan aku . sebab aku rasa senang and hepyy sangad kalau aku dapat berkomunikasi dengan dia . 
  • secondly, ia mengatakan bahawa aku nih SANGAT SUKA DISAYANGI DAN MENYAYANGI . yahhhh ! opkosss sayang . sape yang tak suka disayangi betol tak ? lagipon aku nih kalau dah sayang kat someone tu memang aku sayang mati punyaaaa woo ~ HAHA . u sayang i jugak kan b . ? HAHAKTUIHH gatal kau !
  • thirdly, benda tu cakap yang aku nih SOPAN TERHADAP PASANGAN . emm jap jap . yang ni aku tak berapa nak setuju lah ngek . HAHA aku nih kalau dengan pakwe aku, tak kira lah yang dulu ke yang sekarang ke, aku buad dia macam membe aku je . tapi tak semuanya camtu . ada gak babak babak romentik yang aku akan cair dengan dia . HAHA ! aku punya manja , dia je yang boley rasa . auww !
  • next, JUJUR DAN JARANG BERPURA PURA . yang nih kompom oke ! aku memang jujur(pada aku lah) emm kadang kadang jujur aku ni lahh yang buadd aku kena mara . aku akan cakap apa je yang aku buad kat pakwe aku . even benda tu salah skalipon ! bagus tak aku ? hukhukhuk !
  • aku jugak MUDAH TERLUKA HATI SEKIRANYA PASANGAN ADA MELAKUKAN KESALAHAN TERHADAPNYA .hikhikhik . betol kodd . lately nih lagilahh , asik touching je pantang gurau lebih sikedd . bukan dengan balak aku je . dengan semua orang termasok family aku sendirik . dah tu sedih sangad nages pulak dahh . HAHA . tengok je macam ganas . dalam hati ada taman auuww !
  • huhhhh ! next is SUSAH NAK TERIMA PANDANGAN PASANGAN . haha . ada yang betol ada jugak yang tak . kadang kadang sampai nak begadohh ni haa sebab pendapat kami bercanggah sama sekali . tapi kata orang kalau biasanya pasangan yang berbeza pendapat nih, tu lah jodoh dia . eahh, betol ke ? kalau macam ni aku tanak terima lah semua pendapat dia HAHA jahadddd  . love u sayang !
  • EMOSI MUDAH TERUSIK . actually benda nih sama je dengan nombo 5 tadi . tapi ni lebih kepada family aku k . kat rumah ni sibling aku kadang kadang paggil aku mak tiri sebab aku garang . suka jerit jerit . memang macam mak tiri lahh . hahah . then aku tak boley kena tegur . emosi teruss aku kalau kena tegur . aku macam takley terima even aku salah . kira keras kepala jugak lah aku nih . ini batu ada itu kepala lahhh .  aku nak aku je yang betol . teruknyaaaa !
  • then, aku jugak sorang yang PENGASEH DAN PENYAYANG TERHADAP PASANGAN . alaaa . sama lagi . sama je dengan nombo dua tu . lebih kurang kan . oke malas nak panjang panjang . yang penting aku memang LOVELY PERSON ouchhhh !
  • haaaa . yang ni memang ! sumpah memang untuk aku . CEMBURU DAN TERLALU CEMBURU . hukhukhuk . cemburu tu kan tandanya sayang . eiiiii takan tak tau kod . aku memang jeles teramad sangad kalau pakwe aku dekat dekad dengan pompan laen ! eii tak suka tak suka  !!! tapi aku takan tunjuk jeles aku tu depan dia . paham . 
  • ROMANTIK . romantik ke aku nih ? boley lah . tak selalu . ada timenya oke . ehem ehemmm !
  • lepastuh dia cakap aku MEMAHAMI PASANGAN . yeke ? tu kena tanya pakwe aku lah . takkan aku nak jawab lak . kang aku cakap ya nanti tak caye pulak . hahah emosii . !
  • haaaaaa tengok tengok . PASANGAN IDEAL : INDIVIDU INI RAMAI PASANGAN YANG SESUAI DENGANNYA 1 . 2 . 4 . 5 . 8 . 9 . 10 . 12 . kalau korang nak tau . fazlee saya lahir pada 4th January . kan ? TERBOEIIKK ! sesuai sangad tu .  muwahhhh HHAHA
  • last sekali dia cakap KEBANYAKKAN BANGSA MELAYU YANG LAHIR BULAN NI . 
kesaahhnya . rahsia kaseh sayang rupanya . HAHA . aku actually tak suka buad benda benda camni . tapi tadi macam semua betol je tu yang aku try. ternyata ianya berkesan yaaa . hahah . tapi kebanyakannya memang betol . memahaminya jugak ye . tengs ! . tiba tiba pulak kau . HAHA oke . korang tanak try ke ?
kalau nak pegi lah kat link ni ye . 


try oke . mana tau sesuai ke tak sesuai ke ngan korang . huhuh . oke . 
babayy ! !

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess