16.4.11

sengal punya olang !


بسم الله الرحمن الرحيم

hye semua . malam dah kan . eahh pagi . tapi tetapp jugak aku nak post . boosaann tahap cipanziii taukk . 
aduuhhh sebell amedd nihh haa . aku baru je balek anta bapak aku tadi . pegii amek lori kat taman mutiara . sampai rumah pukul 12 . seram tak seram aku bawak kereta sorangg sorang . 1st time drive tengah malam . kalau pukul 10 ke penah lah jugak . fuyyoo . tuu yang rasa macam nak postt je kat blog buruk aku nih . kan ?
HAHA

mood aku sekarang nih memang tengah tak baek . apa tak nya dah dua malam aku tunggu tunggu lee tpon tapi asek tak jadikk je . BOSAN betoll lahh . semalam aku tunggu dia sampai pukul 1 . pastu dia cakap dia ngah lepak kat mamak lagi . memang aku hangenn lah . dah tau nak tpon tapi balekk lambat . *mara nihhhh

pastu aku saje diamkan diri . padahal aku tidur daa . pukul 2.3o dia balek kejutt aku . aku memang tak suka tunggu tunggu ni kan . aku cakap tpon sok je . aku nak tdo . dia pujuk cakap nak tpon jugak . malas aku nak layan . dahh lahh kitaran hormon aku tak baek nih . hahah . *tettttt

tiba malam ni . tub tub abes tengok maharaja lawak dia cakap tpon lambat sikedd . nak ke mana ? nak pegi banda . dia ingat pukul 12.3o hari ke happeee ? selambe je . ingat aku tunggul ?? semate mate nak jumpa buyer . entah jual hape aku pon taktau .  

dahhh lah aku malas nak post panjang panjang takde mood nih haaa .



 mood : pujukk lah engat aku herannnn ?

                                                                                                                  
Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess