7.4.11

cam yekyek je ;)



aloohaaaa .

pagi semua . pagi ke ? dah nak tengahari dahh . 
ehhh . hee ? tak pasan lahh . 

aku baru sampai rumah nih . pagi pagi dah bangun . 
untuk apa ? mesti ada something nih nak bangun awal . hahah . kompom !
aku nak pigi buadd ic lahh . eh, tukar ic . almaklum sajalah  ic aku time darjah 6 dulu . memang lahh dah rosak . aku pegi dengan balak aku lahh sapa lagi kan . plan plan nak sampai Bangunan Gunasama tu pukul 8 . tapi hampeh . pukul 8 dia baru nak mandi lah tu lahh ni lahh kan . aku je excited . hahah . 


63o am
aku kejudd dia . macam tak pecayaaaa lahh . HAHA . rupanya dia dah bangun sebelum aku kejudd . bukan nak kejudd aku eak . terookk lahh . mesej mesej jap then semayang subuh lah . penting tuu . huhu .

 7.45am 
aku mandi . then mesej dia suruh siap siap then amek aku kat rumah . punya lama tunggu dia siap . aku dah sakedd perott je tunggu . biasalah kan . aku alergic tunggu tunggu orang nih . biar orang yang tunggu aku . HAHA kan ? memang aku nak berak . aku baru nak masuk toilet . 

8.45am
broom broom broom . yamaha LC sampai depan rumah aku . hahah . tebantot teruusss . tak jadi . teruss gerak jerrr . besiap macam pompan siottt . hangen kome . SABAR JELAHHH . on the way ke sana . aku dah ngantokk je kan atas moto . 

9.oo am
sampai sudah bangunan tu . excited benauu nih nak amek gambar . ahaha . pastu salah masuk pulak tu . pegi masuk pejabat imegresen buadd apa ngekk . attoyyy ! malu dah . tu lah . dah berapa tahun aku tak pegi bangunan tu . hahahha .
main masuk je . kat situ ada kaunter pertanyaan . aku suruh lee tanya . 
lee: kak nak buadd ic baru kat mana ?
akak: nak buadd ic kat atas dek . tingkat 1 . (senyum senyum)

perggghhhhhhh !
tebalnya muka kamek ! hahaha . buadd selambe teruss keluar . pegi atas . aku actually dah tau dah tempat wat ic kat atas . buadd buadd tak tak . takpelah kan . malu bertanya sesat jalan . haaa memang taktau maluu lah nih . HAHA . sogannn eden . 

pegi atas tanya abang tu pulak . abang ke? dah pangkat pakcik kodd . turn aku pulak tanya kat orang tu yang dduk kat kaunter 1 . tengg tengg tengg . . .  
aku: nak tuka ic chek
lelaki tersebut: kenapa ic nya ?
aku: rosak chek
lelaki: berapa orang nak buadd ?
aku: kamek berdua chekk . 
lelaki tuu: oke . amek nombor ni . (sambil tekan kat mesin nmbor giliran tu)

aku dapat 1020 . lee dapat 1021 . oke . kat situ dah sampai 1015 . haaa . ini sudah baguihhh . kejap lahh kan maknanya . so kamek pon duduk bebual bual . tak lama tu nombor aku dipanggil dan aku pegi . aku kaunter 4 . oke abang tu pon tanya kenapa then mintak cap ibu jari aku . ehhhh, dia pegang tangan aku ? auucchhh . hahha . sebelah pula ye atika . dia cakap camtu . ehh pegang lagi . hahaha . pegang sebab nak kesan thumprint tu kat komputer lahhh . mana ada niat lain . aku ingat indian . tp dokk aihhh . nama dia Mohd Amin . melayu rupanya . dah tu dia minta nombor yang boleh di call . aku bagi nomborrumah jelah kan . tapi yang tempat lee tak mintak nombor phone pon . aiiyoooo . hahaha

oke siap . dia suruh tunggu kejap nanti dia panggil nama . aku pon pegi kat kerusi tadi tengok lee takde . aikkk . mana pigi budak nii . rupanya tak lama aku pegi tu dia bangun gak . sebelah kaunter je . tak pasan sebab ada penghalang disituuu . aku pon cari beg aku . dia bawakk daaa . hahaha . kesiannnn . tengs b . sayang awak ! kalau u tinggal tadi memang u tak sayang i . HAHA tiba tiba je kan . 

lee siap je orang tu panggil nama aku . dengan bangga nya si ATIKA nii pon bangun untuk bergamba . ehem ehem . . duduk then tengok je camera . siapppppp . senang kan ? haa pegi buadd cepat . haha

aku pon simpan surat surat yang dia bagi tuu dalam beg then cabuuuttttt . sampai moto lee pulak nak terrr . sakedd perot biasalah . toilet lah jawabnya . aku pon tunggu lah dia kat moto . lama wooo . 15 minit ada . takpelah kan . sayang katanya . auwww ! 

duduk kat situ bosan jugak . takde orang pon . apa kata kita bergambar nak ?
haaa ni lahh diaaa . 
tarrrrrraaaaaaaaaaaaaaaa

   
hahaha . muka teruja kan ?
ada lagi tapi aku tak upload semua . nanti korang tak suka pulak . hahaha . 

yang ni pulak masa tengah tunggu gemok tu sampai . haha . luammmbbaaattt tuu haaa . sempat aku berphoto kan ? huhuh

then pegi breakfast kat Solok . aku order lontong sama dengan dia . baru sekutul aku makan lontong tu boley ada serangga lak dalam tuuu . eiiiiyyeekkk . tak selera teruuss aku nak makan . lee suruh order lain tapi malas lah nanti aku tak habesss . patu borak borak gosip gosip sampai pukul 1o.3o baru gerak balek . dia ajak masuk BP Mall tapi malas lah . pagi sangat . so teruss balek jelahhh . 

sampai jak rumah aku pon duduk duduk jap layan epilog Syurga Cinta . patu aku pon on lappy aku dan post mende nih . hahah . 

nii lahhh haselnya ya ! !

babay ! ! 

 mood : TAK PUAS JUMPA NGEK !








Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess