28.4.11

whoooaaa happy LOL !


بسم الله الرحمن الرحيم

oke oke Assalamualaikum semuaaa . haaa happy lah malam nih . eemm actually aku tadi moood biasa biasa je . tapi lepas je aku tenampak nihh . mood aku tetibe je jadi camm hepy kann . oke tengok .  


haha . dah tengokk ? tuu lahh baru 10 bulan kan . emm harap harap benda nih aku tak tuka dahh . paham ? baru supoloh bulan kann ? macam lama macam takk . agak agak korang ? pada aku sepoloh bulan tu baru sekejap lahh sebab sebelum sebelum ni aku couple semua setahun lebihh je . paling lama setahun enam bulan . haha *teruk doehh . takde jodoh takan nak marah pulakk .

harap harap dengan si Lee ni aku kekal oke . doakan lahh . aku pon doakan korang jugak *tetibe emosi 

aku actually suka suka suka sangat couple dengan dia sebab tak banyak masalh yang timbul . maksud aku dia tak buat banyak masalah lah yang boleh memeningkan kepala aku nihh . biasanya kalau ada masalah pon berpunca daripada aku jugakk . agaklahhwehh . 

apa ni ika . common lahh kau pompan kan ?
memanglahh sape cakap aku lelaki . ada sikedd sikedd je ciri lelaki . *teettttt . HAHA

oke balik pada citer tadi . emm apa eakk . lupa pulokkk . haaa pasal yang aku suka buat masalah tuu . haha jahatnya . eahh bukan jahat lahh . aku buat ingatkan dia oke tapi KO . 

alaaa biasa gadoh pon pasal fb kann kann . sebab tu sekarang nih aku dan dia tak activekan lagi fb kitorang . sebab apa ? jeleslahapalagi . tak dinafikan memang budak nih kuat jeles . *apakurangnyaaku hukhukhuk

dia sangat jeles bila aku comment comment dengan lelaki oke ! T_____________T
apa yang dia nak kalau aku online tu jangan comment dengan lelaki buttttt comment dengan pompan sahaja ! perempuan! ! faham tak ? haha yang aku ni pon blurr sikedd kan main redahh je . redahkasipecah katanya . hahaha soryyy . *terlanjurrr . 

tapi tapi tapi dan tapi . aku pon tak suka jugak dia comment dengan pompan lain especially CHAT yang kat bawah tu kan . memang kalau aku mengamukk tak ingat dunia . yeke ? macam tak je . haha

taksuka taksuka taksuka dia dekat dekat dengan pompan lain . jeles taukkk ! orang gila pon tau jeles kan . tapi nasebb lah aku tak gila . aku normal oke . kiutt pula . n___-

oke oke apa apa pon aku memang sayangkan dia oke . tolong jangan curi BOYFIE saya . sumpahh aku akan benci kau sampai kapan ponn . HAHA . jangan eaaa . sayang korang lebihhh sikeddd sayang lee lebihh banyakk hahha . oke oke aku sayang semua orang oke ! puas ? haha

aku harap sangat sangat sangat dan sangat yang aku akan kekal dengan dia :)
sayang gilooooss woo kat dia . SUMPAHH ! tak caya 3g dada aku . hahah *overrkauu

dahh lahh aku post memanjang nih pon bukan ada yang nak baca . hanya untuk tontonan umum dan luahan hati . ecece matilahnakkk ;)

kbai

mood : tunggu Lee mesej T____________T


                                                                                                                        

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess