29.4.11

medsi oke


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum semua sekali . happy Jumaat day . arini suka betollah aku eakk . kenapa ? sebab arini sejuk je cuacanya kann . memang aku suka . sebab kalau tido memang sedappp . tapi aku tak tido ponn sebab kalau aku tido sape pulak yang nak amek adek aku balik sekolahh . alamat nanges lahh dia kann aku amek lambat . . n_n

haa oke kembali pada tajuk atas tu eaa . memang kena mmengenalah sangat kan . sebab jiwa aku tengah tak 

tentu arahh sekarang nihh . HAHA . sebab apa ? sebab MEDSI ni lahh kan memang buat haru biru hidup aku arini . tapi benda nih memang aku nak cuma aku takodd je nak exam esok . 

serius memang aku happy bila aku buadd semakan medsi, aku dapat . tapi macam takodd lah pulakk kan .
actually aku taktau bentuk soalannya macam mana . memang langsung takde pengalaman oke . T________T

ni lahh benda yang aku kena bawak esok . . 


haaa ni lahh dia kan . dua dua kos pendidikan yang aku apply, dua dua dapat tapi yang guna ujian medsi nih belum tentu lagi . mintak mintak aku lulus oke . aminnn

untuk semua kawan kawan aku yang saing dengan aku amek medsi esok, aku doakan korang boleh jawab . aku doakan untuk aku jugak . aku search kat internet tadi, ada sumber sumber yang kata ujian medsi nih takde soalan math, english, dan susah susah . dia cuma tanya pasal personaliti tah apa tahh . aku pon taktau sangat . dan benda tu pon kena jawab YA atau TIDAK je . so good luck oke . aku harap kita semua dapat jawab soalan tu dengan tenang . 

mood : excited plusss seremmm deyhhh . 
                                                                                                                                       

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess