8.5.11

Yeppy mommy's day


بسم الله الرحمن الرحيم

hari ni adalah hari ibu untuk semua ibu ibu kat dunia nihh . 

hari ni aku dak korang semua kena jaga hati ibu ibu korang tau . jangan sakitkan hati depaa . 
bukan hari ni je . hari lain pon sama oke . 

oke oke. kepada PUAN JUBIDAH BINTI ABU iaitu ibu yang melahir dan membesarkan aku . aku nak ucapkan selamat hari ibu . 

actually pagi pagi tadi bangun tdo aku dah kejar mak aku . time tuh mak aku tengah basuh pinggan . aku datang dari belakang je aku terus cium mak aku sambil wishh . hehe . mak aku cakap aku busuk sebab belum basuh muka dah cium dia . tapi tu yang sedaaap kan ?
hahaha

orang takde pape nak bagi . duit tarakkk . hahaha . tapi malam nih mak kena suprise dengan kitorang oke . standby je malam nih . kakak ngan abang aku dah rancang semua . 

tungguuuuuuuu . . . . . . . . .








Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess