5.5.11

oke BERJAYA !


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikumm semua
haaa . awalnya aii bangun arinih . alaaa macam tak paham pulakk . saje lah tanya nak bikin maluuu kann ?

bangun awal ? ika bangun awal ? YE ! ! kenapa ? nampak macam bohong je kann . aku bangun awal nih mesti lahh ada motif tertentu . kalau tak, nak pulak aku bangun awal . kan bagus kalau cukup tidooo . HAHA . 

merepekk je . biasaaaaa . mood manyak baekk woo alinii . waa baru je sampai rumahh ni . sampai sampai je waa teruss bukak lappy waa ni then waa update terussss ~

semua nak tahuu kann waa pegi mana pagi pagi . pasar ikan ke ? kebunn ? haa sangadd mengarott kan bunyikknya . waa pegi BANGUNAN GUNASAMA lahh wehh . amek waa punya ic yang dh siapp tuh . 

waa pegi pagi pagi buta sebab waa saing pakcik waa . dia memang nak pegi itu banda woo . tu yang waa ikodd sekali . dia pegi bayar apa tahh . waa ponn tak amek portt . 

pjam waa menunjukkan pukol 8.3o am waa dah tercongok katt bangunan tu . nasebb lahh orang tak ramai .Photobucket   suka gila waa tengokk pejabat tu kosong pluss lengang . ye patot wehh . waa sampai pagi pagi buta kodd . confirm lahh lengang ye takkk. .


tadi masa waa dalam kereta ontheway pegi banda waa sempat amek dan tatap ic waa buadd kali terakhirr . . Photobucketnihh haaaa . . . 



haahahhah . cantik gila doee ic waa . koyak sana koyak sini . hahaha . tetapp comell okehh ! jeles ?
tapi ic nih dah takde pada waa dah . orang tuh dah amek . dia minat kodd ngan ic waa yang cantik nih . hahaha . 

haaa pastu dapat yang nihhh 

haaa yang nihh . yang waa tak puas hati sangatt tuu . nape mulot waa senget ? ? heyyy !
waa memanglahh kalau amek gamba yang formal formal mesti ada yang cacat . tapi kata kakak waa orang senyum senget nih insyaAllah dah besar nanti kaya !
waaaa . waa suka waa suka . 
lepasnih waa nak senyum sengat jelahh eaa . hahahah . tu jelahh kodd yang nak waa citer arini . 
oke tepuk tangan kerana waa dah berjaya dapat ic baruuu . . . . . Photobucket






  mood : pegi bankin duitt kejapp ! 












Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

2 ribuuuu artiss:

ekaliyaNa said...

haha..untung ic ame uh warne ye sme ag..ic den warna nye dh cm kene celup gn air kopi..haha

atikamohdnor said...

Haha selekeh eak. .g la tuka yang . Rm10 je . Huhu .


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess