23.6.11

aku nak ni wehh . boleh bagiiii ?


haaa tengok title aku . kesian kan . haha . bukan apa . tengah aku layan angry birds ni kan tiba-2 macam nak google gadget-2 yang ada kat dunia ni kan .
kalaulah aku dapat kumpul gadget-2 yang macam ni, aku tak keluar rumah kodd .
semua hujung jari je kann #tipooo


*sape nak bagi shaye benda-benda ni semuaaaa . 


aku tau bukan aku je yang idamkan menatang-2 ni kann . ramai lagi kat luar sana . including u'olls lahh kan . sape tipoo angkat kaki . oke merepek .
bukan mahal pon korang nih . korang semua boleh belikan aku benda ni tapi aku je belum mampu nak beli sendirikkkk . hahah . (n_n.)Y
ni haaa . tengok tengokk . kalau korang tanak memang korang yang sengal .
iPad
          
Apple Lappy
*pink for sure :')
                                                    



Tablet

p/s : setakat ni, tu jelah yang aku angan-2kan . ada sape-2 yang baik hati nak bagi takk ?
p/s/s : agak-2 bila aku boleh dapat eak ? boleh tuju lagu ? :')
p/s/s/s : mula menabung kalau nak dapat beli sendirik . HAHA *berangannnnn !

okbai


Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess