8.6.11

Da Best Memory Contest


بسم الله الرحمن الرحيم
hye peeps . entry pendek . rasa macam nak join contest ni lahh . lagipon aku memang jarang join-2 contest nih . tapi contest yang ni nampak menarik . harap-2 boleh menang . *berangan

aku dah pon follow ketiga-2 organizer dia . maknanya syarat pertama sudah dibuadd . 
syarat kedua dorang mintak banner ni ditempekkan kan entry kita dan dilinkkan sekali . hahah okisss . 
oke . aku diminta untuk meletakkan sekeping gambar kat sini . kira yang ada best memorylah kan . aku pilih gamba niiiii . 


oke . ekceli gamba ni time kitorang pegi rombongan ke Port Dickson and ke Melaka . gamba ni time dahh kat Melaka . alaaa kan gamba kat train lama tuu . korang pon mesti penah tengok kan . Aku nak cakap tempat tu pon taktau apa namanya . yang penting area-2 Dataran Pahlawan lah . emm kira depan Mahkota Parade . haaa yelah . oke moment ni aku rasa memang takley nak lupakan sebab memang best . dapat jalan-2 dengan kawan-2 . aku macam nak upload je semua gamba . ada jugak time kitorang pegi Melaka dengan budak-2 kelas . tapi satu je kodd aku upload . tu lahh sedikit sebanyak yang boleh diceritakan . .
andd aku akan tag kan kat dua orang kawan aku yang kat atas ni . 
 kbai

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess