17.6.11

make me smile like kerang busukkk .# LOL


hye semuaaorang . tengok entry aku yang lepas macam dah takde mood nak layan belogg kan ?
tapi aku tak boleh lahh . aku mesti nak bukak jugak belog aku ni . kenapa tahh . haku pon tak paham . ohh lupa blog aku kan cantik #pengsann


oke harini ialah hari dimana tamatnya cerita feberedd aku iaitu Nora Elena yang disiarkan di tv3 slot Akasia . kalau tertinggal korang p kat tonton je oke . haha .
korang semua kalau tak tengok cerita ni aku rasa memang rugi okeyy . bukan apa . tengok pelakonn nya pon aku dah melting . haha . dah lah machoss, romantik, baek dan yang sewaktu dengannya lahh . homaigodd . kalau lah aku dapat boyprend macam ni, aku jamin cap kaki tiga lah memang aku takkan cari yang lainn . heyy sape yang tanak lelaki macam ni dokk ? tell me tell me . . gila ke tanak ? tipooo kan kau ?

ending cerita ni aku tak suka sangat sebab aku rasa jeles semacam dengan nora . hahaha . #tipooo
aku suka doe . suka sangadd-2 . romentik gitteww !

omgee ! aku rasa cerita ni macam pendek sangad . kejapp gila kodd . fyi, family aku pon follow cerita ni oke . kalau diorang miss cerita ni dia akan suruh aku bukak kat tonton . hahhh, macam mana nihh ?
bukkan family aku je nyahh, boyprend aku pon tengok jugak oke . sampai pinjam-2 akaun tonton aku . haha

aku taktau the next cerita ni best tak . kita tunggu je kemunculannya next week . untuk cerita ni aku bagi rating 5 bintang/5 bintanglahhh kan . papepon yvone yang dilakonkan oleh Wan Sharmila dah masok penjara kodd . ke masok hospital gilaaaa ? hahaha rasa'inn luu . #mamposs


apa-2 pon kalau tengok babak-2 romantik si Seth [aaron aziz] memang aku akan senyum sorang-2 . haha

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess