14.6.11

setopp berblogging kerana . . . . . . . ='[


 بسم الله الرحمن الرحيم
hye peeps ! lama dah haku tak membebel kat belog ni kann . bukan hape, malas lah nak bebel . takde motipp . sebab tu aku hapdate ini dan ini selaen daripada haku join contest-2 yang belomm tentu aku menang tuu kan T________T
hmm, buadd masa sekaranggg ni, aku rasa aku nak stopkan berblogging . tak kira lah main follow-2 ke . haku follow kau, kau follow haku balek . beloggg walking keeee . tuu semuaa haklu nak setoopkan dulu . 
memang haku talk dapat nafikan haku akan sunyi tanpa belog haku disisi . homaigooddd !

tapiii apakan daya . . . .  
tak dapat den nolong nyahhh (.n_n)
oke, aku akan cerita'in kalau aku dah ada mood nak berbelog lagi oke . 
hari ponn dah petang . haku tak mandi lagi . Seth nak jumpa aku jap lagi . #ohhh pengsann

kepada para belogger yang datang singgah belog haku, aku ucapkan tahniah kerana anda sudah sampai ke destinasi yang anda ingingkan . hahaha . nothing speciall pon kat belogg haku ni . k fine !

kbaii .

p/s : aku tau kalau aku tak hapdate belog ni kau akan rinduu aku kan . cepattt ngaku ! lau tak aku sepak laju-2 hahah #pewasaaaaannn !


p/s/s : kalau ada paper info yang nak share kat haku justt put in shoutbox oke . hade kat tepi nuuu . kat entryy ponn bolehh oke . senyoomm shikeedd !

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess