7.6.11

Tutorial Hide shoutbox with our picture


بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum salam 1 Malaysia
hye peeps . harini, buad kali pertama kalinya aku nak buad tuto . nih pon atas permintaan seorang sahabat . hehe .  aku ni pon bukan pandai sangat pasal belog-2 ni . tapi dah dia tanya aku kenalah tolong oke . oke nak bukti ?
klik gamba kalau tak jelas
oke jangan lengahkan masa . jom kita mulakan . 


haahaha . tapi bukan aku yang buad . aku just creditkan kat orang yang lagi pro oke . hahah . tajuk atas tu tipooo je .*bajedartiss
haa pegi kat link nihh . 

HANNA



p/s : terima kasih kat hanna sebab aku pon pakai tuto dia . tapi tak curi tak . mencuri itu berdosa  (.n_n)
resource : cutesecrets 

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

2 ribuuuu artiss:

ekaliyaNa said...

hehe..thnks ika..malunye..orang bru blaja cm nih lah an..x tanye x taw lak anty..hehe..thnks yay.

atikamohdnor said...

@ekaliyaNa hahah takde hal lahh . oke je . kalau ada pape gtau je k . lau boleh tolong, tolong je .


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess