21.7.11

dalam sukaaaa, ada dukaaaa . puihhhhh


hoiiiii ! takde semangat langsung aku rasa nak hapdate . tapiii aku nak cakap jugak kat sini sebab aku gerammmmmmmmm!

haa tu lahh, siang tadi suka suka tak ingat . pegi banda sampai nak maghrib baru jumpa jalan balik . ketawa macam pontianak !
hmmm . balik balik banda je benda yang aku harap-harapkan sangat tak dapat =_='
nampaknya terpaksa jugak aku pegi Kedahhhhh tuu . dahh rezeki aku memang kat Kedahh tuu kan . doakan jelah yang terbaik untuk orang yang tak pandai berdikari niiiii . puihhhhh!
okdahbai .
*banyak betul aku STRIKE arini . hmm hebadd jugakk . yang penting aku menang !

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

2 ribuuuu artiss:

muhamad hanif said...

kahkahkah,

kau kan kaki bengkok, mana reti main boling,

atikamohdnor said...

@muhamad hanif heyyy pooodaaacittt . lawan r kalau kau tu hebat dari aku . haha


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess