23.7.11

#fact day 1


antara perbualan aku dan si akak

'kau dapat kat Kedah Lee tak cakap pape ke ka?'
'nak cakap apa? dia jeles ada laaa'
'aku berani potong kuku jarii kalau kau akan dapat boipren lain kat sana'*gelak setann
'apa longkang sangad mulut kau niiii?'
'aku pon sama lah . mana tumpah kuah kalau tak ke nasi ?'
'aku pon risau jugak nii . alaaaa, dia boleh takan aku tak bole'
'kau tuu duduk kat hutan, jumpa orang sama je mesti kau tinggal Lee punya'
'aku sayang dia doeehhh . tapi aku ada cakap jugak kat dia kalau aku tercurang macam mana?'

*gulingguling akak aku gelakkan aku


lalu si emak pon mencelahhh

'mak dah cakap, kat sini takyah boipren boipren dulu . nanti kat U mesti kau jumpa orang lain punya'
'makk niiiii, orang nak kawen dengan dia lahhhh'
'eiii, gatal kau, tengokkan aje nanti . '
dia comel okehhh . ada sape sape nak jelesss ? silakannnn
pipi telooo tu yang aku sayanggg tuu . hahha
#petang tadi dapat mekdii free . Rasyidi Sulaiman belanjaaaa . lama dah aku tunggu habuan niii . hahaha
Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

8 ribuuuu artiss:

muhamad hanif said...

wahahaha,

ada jodoh tak kemana..


lallalalala

atikamohdnor said...

@muhamad hanif hahah . jauhh brooo . apa boleh buadd :(

amirahrosli said...

aku jadi SPY! :D haha

atikamohdnor said...

@amirahrosli hahaha kau nii . potonggg ahh . takyah spy spy . aku ni setia orangnya . hahhaa

~syue syada~ said...

ak pon nak jd spy ! haha

ak pon takot gak kalo menda camni jd ...huuuu

atikamohdnor said...

@~syue syada~ hahaha . aduhhhh, serrrraaammmm nihhh . hahha

Diana @ bilakukatacinta said...

salam terjah

atikamohdnor said...

@Diana @ bilakukatacinta maluu r terjah belog buruk niii . hhaha


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess