1.7.11

di saat aku rindukann mahluk iniiiiiii .


hye semuaaa .
arini tengah ngadap laptop seperti biasa aku teringat pulak zaman-zaman sekolah dulu . wahhhh rinduuunyaaa.
aku rindu kat sekolah . rindu kat kawan-kawan, rindu kat cikgu-cikgu, rindu kat kerusi meja . rinduuuuu kat semuaaaa lahhh .

actually aku rindu time aku form six . sebab pada aku time form six tu zaman sekolah aku paling best lahh . dengan sekolah baru . cikgu yang sporting abes . kawan-kawan yang dah matang mungkinn . hahaha .
memang ramai yang taknak masuk form six aku tau sebab dulu mula-mula pun aku taknak masuk form . dapat je tau yang aku dapat form six dalam hati . 
 'adehh, form six je ke? pakai baju sekolah lagi? kena bangun pagi-pagi. duduk kat kelas mcm dulu ?'
oke ini diaa . kami memang sentiasa bertiga . meja kami bertiga dan aku duduk ditengah-tengah . tugas aku paling berat kerana harus membahagikan kasih sayang aku yang sama rata . haha . oke aku memang perasan.
mula-mula kami berempat . tapi sekejap je tak lama sebab dengan yang sorang ni ada lah misunderstanding sikedd but, lepas je program  tu kitorang mintak maaf and nanges-nanges segala . tapi kitorang tetap jugak tak duduk dengan dia dan teruskan bertiga . fyi, kami buadd study group dekat luar pon bertiga jugak . and kami jenis tak pandai nak ajak ramai-ramai sebab takodd tak masuk apa yang kitorang study . kitorang akan buadd stdy kat rumah jugak . tukar-tukar lah kan . 

sampailah jumpa budak dua orang nii . kitorang yang bertiga tadi satu sekolah . yang lagi dua ni sekolah situ jugak . kira kitorang datang sekolah dia lah . mula-mula tak rapat tapi lama-lama boleh rapat pulak . 
yang baju kaler merahh tu nama dia budak-budak panggil kaceng and yang sorang tuu awie for short . 
lama-lama kawan boleh mask pulak . and sampai sekarang pun kadang-kadang kalau nak keluar kitorang sama-sama . 
MPPPU 2010
PENGAKAP KELANA 2010
sekarang ni kitong sedang menunggu keputusan upu keluar pada 15Julai ni kalau aku tak silap . and kai harap-harap dapat masuk universiti . aminnnn . 
aku doakan aku dan semua kawan-kawan aku dapat masuk universiti untuk menyambung pelajarannya . 
okbhai . 

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess