2.7.11

Apabila korang dapat mak mertua yang macam niiii .


hye semuaaa . selamat malam yay .
sedang asyik aku layan cerita kat tb3 ni kan . apa eak tajuknyaa . haa 'anak emak'
pergghhh korang tengoklah . . .
ceritanga macam niii
si anak (lelaki) yang merupakan 'anak emak' atau dalam bahasa lainnya 'anak manja' telah pun berkahwin dengan seorang wanita yang dicintainya . baru seminggu berkahwin si anak masih duduk di rumah emaknya . tetapi semua persiapan atau semua tugas yang sepatutnya dibuadd oleh seorang isteri dilakukan oleh emaknya seperti meng-iron-kan baju kemejanya . menyiapkan sarapan . sehingga menyisir rambutnya pun dilakukan oleh emaknya . sampailah suatu hari, si anak tidur bersama emaknya dan meninggalkan isterinya seorang diri di dalam bilik .
sampailah suatu hari si isteri tak sanggup nak duduk kat rumah tu dan membuat keputusan untuk pindah ke rumah lain dengan alasan mahu berdikari . suatu hari, time si suami dan isteri sedang mengemas barang untuk berpindah, si emak pura-pura sakit . dan si anak membuad keputusan tidak jadi berpindah . kira makan minum dan pakai anak lelakinya disediakan oleh emaknya . si isteri langsung tidak berpeluang untuk menyediakan apa-apa persiapaan suaminya . bla...blaa...blaaaa....
apa pendapat korang kalau korang dalam situasi macam ni ?
ahh kalau aku memang takk ahh . tak payah kawen pon takpe wehh . betol . memanglah dia tak boleh lawan cakap mak dia tap dia dah ada isteri and kena lah jaga hati isteri dia tuu kan . ishh . aku yang geram tengok mak dia . jauhkanlah aku dapat mak mertua macam tuu . hahah . selisih malakat 44 . 
sebab apa aku rasa takodd sebaaabb . boyfren aku tu anak bongsu . hhaha . elak jadi macam tuu je kan . tapi mintak dijauhkan lahhh yeee .
okbhaiii . 

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess