3.7.11

kenapa awakkkk . . . ?


hye olls . selamat malam semua . sekarang aku nak update apa-apa pon malas kat belog ni . belog pon maken serabut kan . hishhhh . tapi ramai yang cakap belog aku cantik cettttt . .
 #perasan . 
tapi aku akan merendahkan diri aku yang tinggi ni bila view belog budak-budak yang dah lama dalam dunia blogging ni kan . dengan belognya yang cantik plus hensem memang aku rasa macam nak bunuh diri jee . hahaha . oke jangan mereppek .

kenapa awak ? ?
based on the title above ni kan . eceehhhh speking kengkononnya . hahah .
oke, awak tu refer to my boyfren oke . masuk harini dah tiga hari aku dengan dia tak bermesra-mesra dan bermanja-manja . tu dia yang cakap . kenapa ?
aku taktau kenapa tapi maybe dua-dua salah kodd . mood aku tak berapa nak baik lately . hormon pon macam tak tentu arah je kan tu yang berak-berak hahah tuu pon nak cakap ke ?

ni apa yang aku rasa lah kan . aku rasa macam tak dapat perhatian dari dia . . ceetttt . ingat kau puteri pe nak dapat perhatian daripada orang .
#oke aku memang puteri


sumpah aku sayang dia, aku rindu dia, aku cinta dia tersangadd-sangadd . tapi kenapa aku rasa kalau dia mesej tu aku macam malas nak balas, padahal aku memang tunggu-tunggu mesej dia . nak tidur sekarang pon aku main tidur je malas nak wish-wish (padahal aku dah tertidurr)
resource : beehalicious
actually aku tak sampai ati nak buadd dia macam tuu . mula-mula mood aku baik je nak mesej tapi lepas dia balas sepatah-sepatah sumpah memang aku bengang gila . cuba kalau kau mesej orang then orang tu balas 'ouhh', 'baguslah', 'entahlah', 'yup' and 'takpape' . perggghhh memang aku rasa nak terajang je . dah kalau dia balas mesej aku macam tuu nak suruh aku balas apa ?
#aku harap sangadd dia bukak belog aku baca entrii ni


and satu hari tu aku saje balas 'ouh' je tapi lepas 20 minit baru aku balas mesej dia . tau dia nak ngamuk . aku taktau macam mana nak sedarkan dia . heyy u, kita dah lah mesej malam je . tu pon kejap je . buadd macam tuu pulak . aku rasa kalau ngan orang lain kau dahh kena tinggal dahh . nasib aku ni penyabar orangnya .

aku harap sangadd malam ni keadaan akan baik seperti biasa . ye, aku tau dia dengan kawan-kawan dia tapi dia tak boleh buadd aku macam tu . dia takkan terima pe yang aku cakap . oke fine .
#maapp maappp ini entri emotional namanyaaa . 
okbhaiii .
Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess