9.7.11

orang kawen kau nak kawen . aptb lahhh . .


hye . selamat pagi . dah bangun belum kau nihhh . adehhh aptb lahh kann .
aku dah balik berjalan dahh . hahha .
aku nak pegi jual henset ni and nak beli henset baruu . tapi malang sungguh naseb aku . hukhukhuk . tanak cerita .sebab dada aku tiba-tiba . hahaha . poyosss
anggun . menantu En. Sariaat & Pn. Ruwimah

oke itu hanyalah selingan ye ye . macam ni . esok sepupu aku kawen . sebaya dengan aku . apa yang aku pelik, dia tuu muda lagi yelahh baru 20thun kan . aku pon tak pikir lagi nak kawen . kalau pompan tuu aku tak kesah sangadd tapi sepupu aku ni lelaki . LELAKI paham ?

dia kerja pon tak betol lagi . nanti anak binik nak bagi makan apa ? aku bukan apa, bukan aku jeles ataupon sakedd hati cuma kesiaaaaannn . kawen ni pon pakai duit bapak dia jugak . aku bukan nak mengaibkan sepupu sendirik tapi macam tak payah kodd kawen dulu . memanglah kawen ni elakkan daripada maksiat . ye tu betul tapi aku rasa macam dia belum mampu nak servive hidup dia sendirik, dia dah nak kawen . adeehhhh . aku yang pening . 

mintak dijauhkanlah family aku ada yang macam tuu . dahh tu lagi seminggu nak kwen boleh berenti kerja pulakk dahh . memang tak pikir masa depan betul . tuu pon adek dia yang cerita kat aku . aku yang rasa cam nak marah . takan nak harapkan duit mak bapak je kan . nanti dah kawen macam mana ? aku kesiann kat pompan nya tuu . ye, aku tau memang arwah ayah pompan tu nak dorang kawen sebab mak dia takde orang jaga . tapiiii, kumpullah duit duluuu kan . pastuu kat tempat perempuan buadd biasa-biasa je sandig pon takde tiba-tiba tempat lelaki meriahh . siap bersanding semuaaa . aku rasa macam terbalik lahh pulakk kan . pada aku, biar tempat lelaki buadd biasa-biasa tapi tempat pompan meriahh sikedd . 

apa-apa pon mintak-mintak aku jangan jadi macam tuu . bukan apa, kita kahwen ni bukan banyak kali . kalau boleh memang sekali je seumur hidup betol tak ?  so apa salahnya kita lambatkan sikedd majlis tu tapii meriahh . 

okelahhh, aku doakan biarlah dia hidup bahagia sampai ke akhir hayat . 

Selamat Pengantin Baru kepada Shadam & Yana

 dan selamat menikmati gambar gadis-gadis cantik 
di port dickson ngeh ngeh ngeh



ouh jappp, esok nak pakai baju apa eaakk ? tema merak hitam putihh . hahaha . macam aku pulak yang nak sanding . oke, aku decide nak pakai merahhhh . meriahhh giteeewwww . 
haa lupa nak cakap, tadi aku nak try video call kat skype tu pastu webcame aku cam takley guna . puass dahh aku godeh-godeh . tiga kali ada aku install skype . satu jam kemudian aku tergerak hati nak restart laptop ni thennn menjadiii . aku dah takodd je sebab skypa ni jelah yang boleh ubat rinduu aku dengan diaaaaaa . hahahaha
okbhai . 
p/s : jangan mudahh give up yaap broo . dimana ada kemahuan, kat situu adaa highwayyy :')
p/s/s : sorang-sorang kat rumah bosan pulak aku rasa . dua-dua laptop depan mata aku . ngehh ngehh ngehhh  . boss takde, AKULAHHHHH BOSSS ! ! !

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess