14.9.12

second year in UUM


hai cik lelaki hai cik perempuan, hai hai hai
whoaaaa! janggal gila nak menaip panjang panjang ni.
kenal gwa lagi tak?
oke tak kenal. fine!

assaalamualaikum semua. sehat?
tetibe rasa nak bukak blog. nak update. raya haritu dah taip dah pastu save sebab terus takde mood nak menaip. dop tau gapo. haha

sumpah lama gila tak update kat blog ni. gwa semacam dah 4 or 5 bulan gitulah. tak caye tengok gwa last update bila. erghhhh

sumpah sekarang pon takde idea nak update apa.

oke, gwa dah 3rd semester. means, 2nd year student in uum.
baru je naik sem minggu lepas dan gwa dah seminggu lah kat sini. minggu add drop pon baru abes tadi ni haa.
so far so good. walaupun result aku tak dekan, tapi semakin meningkat. insyaAllah aku nak tingkatkan lagi prestasi. nak mak abah aku bangga nga aku. takdelah dorang asik puji member member aku je kan. aku nak kena puji jugak. haha

alhamdulillah naik sem ni aku tak nangis pon nak balik rumah.
maybe sebab roomate sama n bilik sama ngan dulu.
so aku tak rasa sangat pertukaran tu kan.
maklumlah cuti dua bulan kat rumah wehh.
tipu kalau tak sedih.
time sem lepas nak daftar, hari pertama aku dah nangis sebab aku kena tukar roomate then tukar bilik.

sampai je aritu mak abah and adek aku call tanya nangis tak.
hahaha
dah dua ari kat sini baru aku macam sebak sikit dengar suara mak aku call.

rindu mak, rindu abah, rindu semua family aku. rindu Lee.
semua tu aku sayang sangat sangat.
rasa macam nak sentiasa ngan dorang.
aku tau dorang sihat ke tak.
dorang susah ke senang.
sebab aku nak semua tu aku ada sekali ngan dorang.
rinduuuuuuu.

nak tunggu cuti lama, tapi takdelah lama sangat seminggu je tunggu akhir bulan 10 lah cuti midterm and raya haji.
tu pon seminggu je.
okelah kan daripada balik sabtu ahad macam takde je.

haa, abang and akak aku dah tunang.
pasni turn aku pulak kan. maybe dalam 4 5 tahun lagilah. hahhaa
pazlee pon dah sambung belajar.
maybe kami abes saing kot.
keje dulu baru pk semua tu.
bagi masa pazlee kumpul duit dulu k.
hahaha
aku nak upload gamba raya and time akak aku tunang.
kalau internet oke aku upload banyak
okbai
take care :)
Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess