30.4.11

adehhhhh pengsan waa camniii


بسم الله الرحمن الرحيم

salam 1 Malaysia semua . apa khabar mu disana ? ecehhh macam lagu lahh pulakk kannn . hehe . lately nih aku asik nak update je belogg ni . kenapa eaakk ? rajeen sangatkahh ? bosankahh ? *hamboii skema abeess soalan

oke kalau korang dah baca entry yang sebelum nihh, aku ada post pasal ujian Medsi kan . haaa aku dah amek dah ujian tu siang tadi . aku mohon amek dekat sekolah depan rumah aku nih je . takkan nak pegi jauh jauh pulakk kan . membazir minyak je . jenis aku ni dahh lah kedekodd . oppsss jimat ea bukan kedekodd . JIMATT ! ! paham ? *emosii tetibe T__T

haa kasi aku can citer pengalaman aku siang tadi oke . perasaan aku takdelahh takodd sangat kan . exited ada lahh . HAHA . start exam pukul 10a.m tapi kena ada kat situ setengah jam before exam tu start . so kami decide nak ada kat skolahh dalam 9suku gitulahh .

awal gila aku bangun . pukul 8 aku dah mandi mandi then breakfast nasi lemak and milo . melantak dan terus melantak sampai lupa nak baca  بسم الله الرحمن الرحيم kann ? kau memang selalu macam tu kan ika ? senonoh sangadd pangai kau tuhhh . *mak aku kate lahh . 


dah tu aku siap siap pakai baju . aku pakai kebaya tadi . ANGGUN ! sangadd taukk ! *dalam hati aku . malu nak cakap kuadd kuadd kang ada yang muntahh . maklumlahh aku nihh tak cantikk . comel boleh tahan . ^_^


haaa tak lama tu budak budak nih pon muncul depan rumah . time time tu jugak lah perot aku buadd hal . memang nak kena . dengan perasaan yang gelisahh, Salmah meneruskan perjalanan . amboiii . 
aku tak pedulik . aku memang tak boleh tunggu orang lama lama oke ! kompom bontot aku buadd hal . haha paham kan ?


salam cium mak and adek aku, aku pon gerak . sampai je sekola tu dah ramai rupanya . ramai budakk yang aku tak kenal . hahah . ada lah 15 minit tunggu then pegi cari bilik yang patot aku masuk ikodd angka giliran yang diberi . oke . aku dapat 1 bilik dengan beah, sikin, filzahh tahh sape tahh lagi aku takk pasan . 


dapat je soalan aku terus jawab jawab dan jawab . 45minit je aku dah siap 300 soalan . haha . hebat tak hebatt tak ? laju gila kodd aku jawab . -_^ . lepas tuh aku pon isi nama and ic and segala gala yang dia suruh isi tu aku isi balik . then, aku ponn semak balik either dah jawab semua soalan atauponn belumm . TAMAT !


aku hatntar lahh kertas tu balik . selesai oke ! !


aku pon rasa lega teramadd sangadd . keluar je dewan tu aku senyumm *bajetatriss haha


balik balik je aku pommm kebabomm buakak laptop . haiihh kenapa bunyik nya dahsyatt sangadd tuhh . hahah . saje bikinpanass . baring baring bukak internet tertido lahh pulakk kan . sampai 4.3o pm . tu pon sebab si fara ajak aku pergi pasar Sri Gading . ade ke dah nak gerak sini baru dia cakap . aku ponn dengan malasnya baring lagi . terlelapp lagi . haaaihhh !


panass kodd malas nak keluar . kawan punya pasal . layannnnnn ~


tak lama tu muncul gedebakkk depan rumah aku . haha . aku dengan singletnya seluar pendeknya pon bukak pintu . haha . soooooooryyyy . tak mandi lagi . haha


bukan tadi je aku macam tu . memang sejak azaaali lagi oke . teruknyaaaaa !


tapi ubah fikiran kitorang pegi Parit Raja sebab ada expo karnival apa tah . mengarottt betol . haha . booosaann . balik terusss pegi pasar pulakk . beli makanan je then balik . penat panas semualahhh . T____T


tadi ni aku on je laptop, aku bukak yahoo mail aku . then aku tengok comment comment membe aku kat  facebook . yelahh kan aku tak dapat bukak fb dahh T____________________T


haa ada sorang budakk nih post blog sape tahh ade kena mengena ngan medsi . aku pon bukak lahhh . sini blog dia . 


tuppppppppppp ! lepas je aku baca apa yang dia tulis kat situ, aku rasa gelabahh . aku ada jawab setuju dan tak setuju sedangkan dia cakap jangan jawab tu cuma jawab sangan setuju dengan sangat tidak setuju . aduhhh . apa nihh . kenapa baru malam ni aku terbaca blog dia . please lahhh .  ! sedihh tauukkk !


hmm apa yang aku mampu buadd cuma berdoa berdoa dan teruss berdoa ! 


tu yang aku teruss bukak soalan kat formspring tuhh . takoddd derrr ! seriuss !


oke papepon aku kena berdoa banyak banyak . aku memang nak sambung belaja oke ! !
aku nak tuntut ilmu sampai mana yang aku mampu ! aku nak buktikan kat mak ayah aku yang aku nak berjaya .

mood : rhiinnnnduuu FAZLEE tahuuu ! ! 

                                                                                                                

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess