25.6.11

321 cinta . this is bestt beroo !


hye semuaa . selamat malam . rinduuunya dengan laptop aku . dua minggu tiada disisi . haha overr~
harini baru dapat pegang dan tatap laptop ni lama-2 . kangen bangedd deyhh .

oke tengok balik title entry aku tuuu . nampak ? oke .
petang tadi aku keluar semata-2 nak tengok cerita ni oke . aku keluar dengan Ewa and adek dia .
ingatkan nak pegi tengok dengan boypren aku tapi dia ada kursus apa tah so aku pon ingat malas nak keluar .
malam semalam member aku ni ajak keluar lahh . aku ni memang pantang orang ajak . semuaa aku on jaa .

mengikodd perancangan aku nak tengok ari khamis 16Jun time cerita tu keluar . tapi masa tak mengizinkan kerana aku terlalu busy . oke tipoo . .
sampai-2 je bpMall kitorang jalan-2 dulu . disebabkan sampai sana pon dah petang kitorang saje lengah-2kan masa dengan bergambar-2 . haha . then jalan-2 sampai jumpa wayang teruss beli tikedd . beli yang 4.15pm . lepas beli tikedd kitorang keluar mall kejap pegi makan kat luar . jauh boleh tahan . terkejar-2 lah jugak kan . makan kat warong makcik member aku . diorang makan nasi tapi aku makan pisang goreng je sebab kat rumah tadi aku dah makan . maseh kenyang woo~

dipendekkan cerita sampai mall pukul 4.05pm gitu lahh . masuk je berlari2 sebab nak tengok iklan cerita 'SEKALI LAGI CINTA' haha . harookk gila bhaii tadi . dah macam apa . padahal bertiga je . haha memang happy gila tadi oke . ahhh semputtt lagii-jeff(sepah) 


memang tak rugi kalau korang pegi tengok sebab memang best oke . dengan orang yang tak ramai tadi memang panggung tuu macam ana yang punyaaaa . haha . seronokk bhaii . seriuss !
okbhaii . .

p/s : buadd pertama kali aku nangis tengok movie sebab cerita niii (T____________T.)
p/s/s : SEPAH menang for sure ! ! ! ! ! !
Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess