24.6.11

sepah . jozan . nabil & jambu siapa juara ?


hye semuaorang
happy jumaat-day . tiba-2 je aku nak update belog ni pasal Maharaja Lawak . bukan apa sebab aku ni kira setiap minggu akan follow Maharaja lawak walaupun rumah aku takde astro T__________T
tapi aku tak heran lah sebab rumah aku ada wifi so bila-2 je boleh tengok .

okey,FYI malam ni adalah final Maharaja Lawak live dari Stadium Melawati Shah Alam 24 June 2011 . sure gempaklah stadium tu malam ni kan . aku confirm-lah ramai yang tertunggu-2 malam ni . antara peserta maharaja lawak yang akan bertanding malam ni . . .
Sepah
Jozan
Nabil
Jambu
walaupun aku tak dapat tengok live tapi takpe aku tetap sokong semuaaa peserta yang terlibat especially Sepah . ahh semuaa lah aku minat . 

nampaknya Jozan memang ramai peminat . tapi kita tunngu jelah keputusan malam ni . 
okbhaii

p/s : wish luck to SEPAH, JOZAN, NABIL & JAMBU . go go go !

aku yang berdeba-debar nak tunggu keputusan malam niii . 

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess