26.6.11

contest belog paling comel


hye semuaaa . tiba-2 je aku bukak belog si Faten ni tag nama aku kat contest yang dia join . so aku pon dah terjebak lah kan . saje-2 bosan tu yang aku join . memandangkan takde benda yang aku nak post . hahaha
                                            
oke . aku tau belog aku tak comel tapi apa salahnya kalau aku nak try nasib ? mana tau aku dapat . haha #perasann doehh .
and mestilah aku join sekali je . takan lah aku nak anta link contest ni banyak-2 kali pulak. . hahaha #gurau . 
kalau nak join just klik je kat banner tu and akan direct kepada organizer contest ini . and semuaa syarat-2 korang boleh baca kat sana oke tak oke tak ? kalau tak oke tanya yupp :')

aku tak sure nak tag kat sape tapi aku rasa aku nak tag kat Dyra . hahaha suka-2 aku je kan . padan muka dia . but dyra cuma rakan blogger aku . saje nak tag kat dia tak salah kan ?
okbhaii .
Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

10 ribuuuu artiss:

Faten Ahmad said...

hahaha... abes laa kau, sudahnya terjebak dengan haku... heee

atikamohdnor said...

@Faten Ahmad hahaha . saje-2 layankan . contest ye contest . kalau menang takpe gak . hahaha

semutsengal said...

waaaa...


gudluck yaww!!

atikamohdnor said...

@muhamad hanif eiiyuuuu . tengs oke :')

kak long said...

alamak ! yunk..xpasan.. thanx tag kt i... tp.. i xsempat loor nk join dis contest.... tp ! blog u memg chumel pun !!!... i wish u...be the winner!! chayOk!!!

atikamohdnor said...

@nasiputehsupayam hehe takpelah kalau tak sempat . tengs eahh .

Syah Zahari said...

Tahniah awak menjadi second winner

http://ed-faris.blogspot.com/2011/07/winners-contest-belog-paling-comel.html

untuk hadiah.sila tinggalkan your adress in my shoutboox and comment box.... :D

atikamohdnor said...

@Ed Faris hahaha dapat 2nd winner . hehehe . terima kasehhhhhhh . . tak sangka pon menang .

Syah Zahari said...

sory tak boleh komen..
daa boleh daa

atikamohdnor said...

@Ed Faris haha boleh eaa macam tuu ? oke oke


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess