5.6.11

yesterday in JayB


بسم الله الرحمن الرحيم
haii peeps ! happy malam . haa heppy malam lah pulak kan . sesedapp sebutan . hahaha . 
penat . mengantukk sangad-2 . walaupun dekat je aku pegi semalam tapi ia sangadd memenatkan oke . alaaa, straight to the point jelahh . ada pulak suara-2 sumbang kann . 

semalam, aku ngan family aku pegi rumah akak aku yang kat jb tu . dia kerja kat sana so, kenalah duduk sana kann . For the first time aku sampai rumah dia sejak dia kerja jb . kesian kan . bukan apa. selalu dia ajak tapi aku yang tanak sebab nak buadd apa je kat sana kalau dia kerja . kalau time dia cuti tuu oke lah sangadd kan . selalunya tiap minggu dia akan balik kampung, tapi sebab budak-2 rumah dia ynag lain tak balik, dia tak balik lah . tu yang family aku pegi sana . tambah-2 lagi kan arini cuti umum kan . lagi lah best . 

aku bertolak petang semalam dalam pukul enam petang gitulah . tu pon nak cakap . eah biolahh . 
sampai dalam 8.3o malam . sampai je sana duduk-2 kejap then kua makan pulak kat Sbai-Sbai Restaurant . dekatje dengan rumah akak aku . area-2 Larkin then pergi Bazar Karat . Sampai pukul 1pagi kodd aku kat sana . Dapatlah aku apa yang aku nak beli kan . Tapi tu pon tak habess pusing lagi sebab mak and abah aku dah penat . kesian dorang . . 

Sampai rumah teruss mandi sebab aku dah macam pegi kebun oke . memang panas sangad-2 . yelah, dah lah dia buadd tengah banda macam tu, memang takde angin lah . deangan orang yang himpit-2 tu lain citer lah . uhhhh, panasssss . Tapi serious aku tak bole tidur  nyenyak kat sana . taktau kenapa . maybe teruja + excited kodd . haha sebab rumah dia tingkat 9 . gayattttt . tipoooo padahal oke je . 

esoknya, pagi-2 mak, abah, akak, abang, ain(adek aku yang kecik) and kawan akak aku dah pegi pasar . kira macam pasar tani lah . alahhh, sekangkang kera je dengan rumah dia . kalau tengok dari atas memang dekat . tapi kalau jalan mau tak penat . sebab jalannya pusing-2 . Aku dengan adek aku yang lelaki nih tinggal  rumah sebab aku malas nak siap-2 . Lama lah pulak dorang pegi . adek aku dah lah tido . aku melopong sorang-2 . nak tdo takodd dia balik sebab pintu kunci . emmm aku pon menggagahkan diri . chehhhh !

pukul 11 kodd baru balik . pastu masak-2 . tengah mak, akak n kawan akak aku masak, air tiba-2 tak kua . ahhh sudahhh . dah lah langsung takde simpan air . ramai pulak tu . ingatkan sekejap . nak masak pon takde air . apa lagi suruh adek ngan abang aku pegi beli air kat tingkat bawah . air dr.Sukida jadi mangsa . untuk mandi and basuh apa yang patot . beli 4 gelen je . hahaha . 

siap-2 just dapat mandi dua gayung then basuh n berus gigi . eiiyakkssss . . memang terseksa aku rasa . 
ahhh janji dapat jugak merasa air kan . pastu teruss gerak pegi Jusco Tebrau . Pusing-2 pon tak habes . mak bapak aku dah sebok ajak balik . aku pon dah lenguh kaki jugak time tu . 
yelahhhh, sape yang sanggup nak pusing satu Jusco tu . dah lahh besauuuu . eiiyuhhhh . aku tengok pon tak larat . hahaha overrrrsss

resource : chekk google je

jalan-2 aku dapt 3 helai baju . apa lagi kalau bukan pdi . tu je yang aku mampu and aku minat . aku bukan macam korang . pakai Roxy, MNG, Quik, Guess, ESPRIT, Cik Kiah and what-so-everlahh . seluar pon Levi's je . Tak hottdog macam korang pon . Aku bukan loaded mana . setakatyang mampu je . ayat merendahh diri . T____________T

pastuh balik . sampai rumah kul 6ptg kodd . aku pon tak perasan . sampai je terus tido sampai maghrib . penat sangat oke . ha tengok gamba nih . buad pertama kalinya aku pakai shawl ala-2 Hana Tajima . that the first try . don't kutuk oke . it's not funny oke . bagi support sikedd . haha

p/s : banyak lagi gambar yang haku malsa nak upload . and ada jugak kat nikon akak aku . tunggu dia balik baru aku transfer . nitee . .

k bai

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

0 ribuuuu artiss:


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess