28.7.11

bukan paksaan lahhh


hye boboiii andd gegerrlll sekaliann . selamat malammm .
yup !
petang tadi aku keluar . #tuponnakcakapke ? . panas wooo . ada orang nak jumpaa tu yang aku keluarr .
merayap  je kan . hahha bila lagiii . minggu depan dah puasa kena duduk rumah je .
hello, aku pegi sekolahh okeng . pengetua nak jumpa pelajar cemerlang macam aku . cehhhh, riak pulak aku kan . pengetua nak jumpa budak yang dapat masuk U tahun nii . kira macam penghargaan kat kami semua lahh . ramai jugak tadi yang datang . tapi aku rasa tuu tak semua . sebab batch 2010 STPM dulu ada 84 orang . yang dapat U cuma 54 orang . lebih separuh whatt . and, cikgu bilang sama kitakk tadikk ada lagi 18 orang yang buadd permohonan . insyaAllah dapat . kiralah sendirik . harharhar .

dengan memandu kereta Waja kelabu, aku pon menuju ke sekolah seorang diri . tak jauh pon sekolah tu, dalam 9km dari rumah aku kodd . mula mula member aku nak tumpang . tapi last last cancel sebab pakcek dia mahu antarrr . tu yang aku gerak sorang tuu . sampai sampai sana je sorang member aku pon takde kat parking . dalam hati 'kenapa aku awal sangadd ni' eksaitedd mungkinn . selalu aku yang terkedek kedek . haha . tak, aku memang punctual orangnya . ye, tak tipuuu .

ada dalam limabelas minit aku tunggu, tunggu dalam kereta jelahh . dah lah panas yang amaddd . tak lama dorang sampai, terus pergi kelas lama aku . lama doe tak masuk sekolah tuuu #tipooo .
salam salam peluk sium dengan cikgu, dengar ceramah sikedd . ucapan ekceliii . bukan dengar pon sibok ber-gossip . biasalah perempuan . kannn .

pastuuu ada jamuan sikedd . aku just jamah air sesuku gelasss HAHA boleh giteeeew . and kueh apatah yang ada lauk atasnya tuu . sedapp doe . nak amek banyak malu, kang budak budak ni memang suka bahan aku . oke, tahan napsuuu >.<

budak tiga eko tu balik jap pastu g bandar . nak carik apatah panas panas ni . haha . diorang ajak tapi aku malas lahh . ahad kang aku kua lah dengan 'pipi teloo' aku tuu . haha .
sambil sambil tunggu tu, aku pon apa lagi . macam biasa . bukak camera henset aku . andddddd . taraaaaaaa


p/s : ada sape sape nak muntahhh tengok gambar aku, silakannnnnn . haha


Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

4 ribuuuu artiss:

~syue syada~ said...

riaknye kauu..haha

ok fine,jumpala puas2 dgn si pipi telur kau ye. heheh :P

atikamohdnor said...

@~syue syada~ hahahha . riak sikedd je pon . kompom ahh . nanti kang dah susah nak jumpa . hahah

Amiyyra. said...

oke. aku dah tau sapa pipi telur. haha. untung lahh dua2 ada kanda :P

atikamohdnor said...

@amirahrosli hahhaha . alamakkkkk ! kantoiii . jap jap, kau nak kanda ke ? nanti aku tolong carikkan e


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess