25.7.11

#UUM part 1


hye . happy Isnin-day . kalau mengikodd kiraan aku, lagi 47 hari aku nak gerak Kedahh dahh . maknanya aku akan meninggalkan Johor selama empat tahunn ? mesti boleh dikiraa berapa kali je aku balik dalam setahunn . haha . sangadd kelakar okehh =_='

dahh la kat sana tak macam kat sini . dari segi budaya mungkin . makanan yang penting . aku tak penah pergi Kedah ekcelii . macam mana rupa Kedah tuu ? ishhh . ikodkan hati memang aku tanak pergi . tapi, niat nak belajar tuu still ade, aku kena terusskan jugak .

untuk member yang sama kos dengan aku, aku dah dapat dahh . tapi sorang je . nama dia Amirah . aku dapat kenal dia pon dekat group Mahasiswa/Mahasiswi UUM . bersyukur sangadd sebab dapat jumpa budak marketing jugak . and untuk dpp aku dapat kat BSN aka Perwaja . aku kenal dengan si Intan ni . ada jugak yang tak sama kos tak sama dpp nak belanja aku makan lagii . kita terjah belog si Syue Syada . oke, wehhh, aku tuntutt taww ! hahah . yang penting aku layan budak-budak ni boleh jadik gilaaa walaupun belum kenal . jangan dah jumpaa senyapp sudahh lahh . antara perbualan kamiiiii . . .


okehh okehh . memang semputt pon malam tadikk . yang ni pulakkk dpp akuuu . tengok !

Perwaja Student Residential Hall
Block 8A, Perwaja Student Residential Hall
Inside the Block, Perwaja Student Residential Hall
Sri Banai Restaurant, Perwaja Student Residential Hall
Inside the Sri Banai Restaurant, Perwaja Student Residential Hall
Emzek Express, Perwaja Student Residential Hall
Bus Stop Laluan B near to Perwaja Student Residential Hall
Logo of the Perwaja Student Residential Hall
tempat tempat kat atas ni lah yang aku akan ngadap selama setahun tak silap aku . omaigoddd . naseb dpp aku cantik sikit dari dpp lain . macam baruuu . tapi kita tungguuuuu dan lihat ajelahhh . katanya dpp perwaja ni dekat ngan litar go-kart . (am i spelling right babe ?)
okdahbaii . 

Peace yaww ! Your comments make me SMILE ®

8 ribuuuu artiss:

Amiyyra. said...

sakit je mata tgok DPP kau! haha. jeles wooo! >.<

atikamohdnor said...

@amirahrosli tak jugak . cuba kau tengok dpp MISC . peghhh . tergugat doee iman . hahha

semutsengal said...

woooo, Apesal dp kau macam..macam..


Errr,

atikamohdnor said...

@muhamad hanif macam ape tohh anepp ? kau jangan macam macam eahh HAHA

semutsengal said...

update lah !!


AHAHAHHAHAHAHA

atikamohdnor said...

@muhamad hanif baik lahhh memang aku nak update pon nii hahha

semutsengal said...

update, update..


AHHAHAHAHAHAHA

atikamohdnor said...

@muhamad hanif eah awak ! kenapa tak sabarr ni hahaha


Copyright © 2008-2011 | Design by atikamohdnor@yess